tafakor90

salam khoshhal misham ba man bashin va jadedtaren haro begem

شوهرم به من خیانت کرده است، طلاق می‌خواهم
 
خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، زن جوانی در دادگاه خانواده حاضر شد و درخواست طلاق از شوهرش را به قاضی ارایه کرد. این زن جوان که 29 سال سن داشت، خطاب به قاضی گفت: 4 سال است که از زندگی مشترکمان می‌گذرد و به تازگی متوجه شده‌ام که شوهرم در حقم خیانت کرده است.

 

وی با عصبانیت ادامه داد: همسرم به ظاهر، مردی آرام و سر به زیری است، به گونه‌ای که اقوام و دوستان همیشه از آرام بودن همسرم تعریف می‌کردند و این اخلاق او را جزئی از حسن‌هایش می‌دانستند و متاسفانه من نیز فریب همین ظاهر آرام او را خوردم.

 

این زن افزود: با همسرم در کلاس‌های آموزش رانندگی آشنا شدم و بعد از مدتی به عقد یکدیگر درآمدیم اما هیچ وقت فکر نمی‌کردم که او به من خیانت کند.

 

وی مدعی شد: همسرم بعد از این‌که دو سال از ازدواج‌مان گذشته بود، زن دیگری را به عقد موقت خود درآورده است و من نیز اخیرا از این موضوع باخبر شده‌ام. زمانی که به او گفتم ابتدا تکذیب کرد اما وقتی متوجه شد در جریان تمامی مسائل هستم پذیرفت که چنین کاری را انجام داده است و تنها گفت که اشتباه کرده است.

 

این زن جوان گفت: شوهرم لیاقت صداقت و محبت‌های من را ندارد. البته او اکنون پشیمان است و گفته است که آن زن از زندگی‌اش خارج شده است اما من نمی‌توانم و نمی‌خواهم به او اعتماد کنم. او برخلاف ظاهر آرام، فردی بی‌اخلاق است. حتی به دلیل مسائلی که درباره‌ی او شنیده‌ام مدت‌ها در شوک فرو رفتم، زیرا باور نمی‌کردم که شوهرم این‌قدر پست باشد که بتواند در یک زمان با احساسات دو نفر بازی کند.

 

وی در پایان گفت: شوهرم را نخواهم بخشید. او به علاقه و زندگی من به دلیل هوس‌های زودگذرش پشت کرد. در اجرای حکم طلاق هیچ‌گونه ادعای مالی نسبت به او ندارم و مهریه 312 سکه خود را نیز خواهم بخشید.

 

به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات زن جوان به دلیل عدم حضور مرد در دادگاه، حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و رسیدگی به پرونده را به جلسه‌ای در آینده موکول کرد.



نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
شماره تماس :
آدرس سایت :
نام شهر شما :
نحوه ي آشنايي شما با ما :
عنوان پیغام:
پیغام :

ابزار تماس با ما

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:,ساعت 9:25 توسط zarirazmekar| |


Power By: LoxBlog.Com