tafakor90

salam khoshhal misham ba man bashin va jadedtaren haro begem

عشق خالی بودن از معیارهاست یا گذشتن از کنار سارهاست عشق آتش بس ندارد جان من آنکه آتش میزند بر قلب هاست

نوشته شده در چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:,ساعت 12:14 توسط zarirazmekar| |

گاه یك سنجاقك
بتودل میبندد
وتوهرروزسحر
می نشینی لب حوض
تابیایدازراه
ازخم پیچك نیلوفرها
روی موهای سرت بنشیند
یاكه ازقطره آب كف دستت بخورد
گاه یك سنجاقك
همه ی معنی یك زندگی است...

 

 

 

 

نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 11:15 توسط zarirazmekar| |

عکس: دیدنی از گوهر خیر اندیش در کنار پسرش!

عکس   عکس: دیدنی از گوهر خیر اندیش در کنار پسرش!

عکس دیدنی از خانم گوهر خیر اندیش در کنار پسرش!

عکس   عکس: دیدنی از گوهر خیر اندیش در کنار پسرش!

 

 

نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 11:14 توسط zarirazmekar| |

 

آیا از دیدارهایی کـه مـنجر به بــرقـراری رابـطه نگردیده اند خـستـه شـده اید؟ آیـا از بـرخـورد با مـردانـی کـه آشـکـارا آمـادگـی ســرسـپــردن در عــشـق را نـدارنــد، نــا امــیــد گشته اید؟

اگر در یافتن جفت خود منتهای کوشش خود را نموده ایـد و در این زمینه بموفقیت چندانی دست نیافته اید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که درباره دیدگاهتان نسـبــت بجستجوی عشق حقیقی تجدید نظر کنید. در این بخش با پنج اشتباه متداول زنان در بازی عـشق آشنا میشوید. اگــر بـرخـی از ایـن دلایــل بــرایــتـان آشــنــا بــود، خـود را سرزنش نکنید.


فقط بدانید که لیاقتتان بیشتر بوده و عهد ببندید که برای بهتر بودن تغییر نمایید.


ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 11:11 توسط zarirazmekar| |

عکس: صحنه ای که پسرها منتظرش هستند

عکس   عکس: صحنه ای که پسرها منتظرش هستند

صحنه ای دیدنی و دلنشین برای تمامی آقا پسرها

عکس   عکس: صحنه ای که پسرها منتظرش هستند

  •  

 

 

نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 11:9 توسط zarirazmekar| |

چرا مردان در برابر اشک زنان کم می‌آورند؟

چرا مردان در برابر اشک زنان کم می‌آورند؟

محققین به این نتیجه رسیدند که فقط بوی اشک واقعی، ‌امتیازی را که مردان به جذابیت می‌دهند، کاهش می‌دهد. به علاوه بوی اشک هیچ تاثیری بر ارزیابی آن‌ها از شدت غم تصویر زنان نداشت.

وقتی زن‌ها اشک می‌ریزند، بوی اشک مردان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر حتی اشک را نبینند و صدای گریه را نشنوند، خشمشان کم‌تر می‌شود. به علاوه اشک، نه گفتن به زبان شیمیایی به میل جنسی مردان است.
انسان‌ها در موقعیت‌های متفاوتی اشک می‌ریزند. البته اشک مخصوص انسان نیست و در موجودات دیگر هم دیده می‌شود. اما آیا اشک ریختن فقط تاثیر فردی دارد و مثلا شما را آرام‌تر می‌کند، یا این که روی دیگران هم می‌تواند اثری داشته باشد؟ ‌شاید سوال جالب‌تر این باشد که اشک چه‌طور روی دیگران تاثیر می‌گذارد؟

 

اولین حدس دانشمندان این بود که اشک ریختن روی احساس شادی یا غم دیگران تاثیر دارد؛ اما با کمال تعجب مشخص شد که اشک افراد تاثیری روی شادی و یا ناراحتی دیگران ندارد و تغییری نه در جهت مثبت و نه منفی در خلق دیگران ایجاد نمی‌کند. بلکه مهم‌ترین تاثیر اشک، کاهش میل جنسی در مردان است!

به گزارش نیوساینتیست،‌ محققین دانشگاهی در خاورمیانه اشک‌های دو زن را که در حال تماشای یک فیلم غمگین بودند جمع‌آوری کرده و دستمال کتانی را به آن آغشته کردند. همچنین محلول نمکی درست کردند و پس از قطره قطره ریختن آن روی صورت همان زن‌ها، دستمال دیگری را با این محلول نمکی آغشته کردند. بررسی این محققان روی تاثیر بوی اشک متمرکز شده بود!

از ۲۴ داوطلب مردی که در این مطالعه شرکت کردند، هیچ‌کدام با بوییدن اشک و محلول نمکی، نتوانستند تفاوت آن‌ها را تشخیص بدهند. سپس از آن‌ها خواسته شد که در سه حالت به یک سری عکس از چهره زنان نگاه کنند و به جذابیت آن‌ها امتیاز بدهند. در حالت اول با دستمال آغشته به محلول نمکی زیر بینی، در حالت دوم با دستمال آغشته به اشک زیر بینی و در حالت سوم بدون هیچ دستمالی.

محققین به این نتیجه رسیدند که فقط بوی اشک واقعی، ‌امتیازی را که مردان به جذابیت می‌دهند، کاهش می‌دهد. به علاوه بوی اشک هیچ تاثیری بر ارزیابی آن‌ها از شدت غم تصویر زنان نداشت.

سپس برای این که مشخص شود آیا غم تاثیری بر کاهش میل جنسی مردان دارد یا نه، ‌عکس‌ها را با یک فیلم غمگین عوض کردند. پژوهشگران این‌بار برای ارزیابی میل جنسی،‌ میزان تستوسترون موجود در بزاق مردان را اندازه گرفتند و متوجه شدند که فقط در مردانی که هنگام تماشای فیلم، دستمال آغشته به اشک واقعی را بو می‌کردند، هم در طول پخش فیلم و هم بعد از آن،‌ مقدار تستوسترون کاهش یافته است. این شاخص دیگری است که کاهش میل جنسی را تایید می‌کند.

محققین برای اطمینان بیشتر، آزمایش دیگری انجام دادند. این‌بار در حالی که محققین با تصویربرداری ام.آر.آی عملکردی، الگوی فعالیت مغزی داوطلبنا را مشاهده می‌کردند، به آنها فیلم‌هایی نشان دادند که در شرایط عادی به افزایش تستوسترون منجر می‌شود. آزمایش چندین بار تکرار شد: با فیلم‌های شاد، غمگین و خنثی، در حال بوییدن اشک واقعی، محلول نمک و بدون بو. مقایسه الگوهای مغزی هم نشان داد اشک عامل خاموشی میل جنسی در مردان است.

ابن نتایج بدان معنی است که اشک نوعی پیام شیمیایی می‌فرستد که روی مردان تاثیر می‌گذارد و این مستقل از دیدن یا شنیدن اشک ریختن زنان است! اما این تاثیر اشک به چه دردی می‌خورد؟

محققان بر این باورند که هدف اشک، نه کاهش میل جنسی مردان که کاهش سطح تستوسترون است که عامل اصلی رفتار پرخاشگرانه و خشونت در مردان است. بنابراین اشک با بوی خود به طرزی نامرئی قدری از خشم مردان می‌کاهد.

از سوی دیگر،‌ اشک نوعی پاسخ «نه» از طرف زن به مرد است، آن هم به زبان شیمیایی!‌ برای مثال مطالعات تایید می‌کنند که زنان در طول عادت ماهانه که برای بارداری اصلا مناسب نیست، بیشتر اشک می‌ریزند و این می‌تواند ارزش زیستی نقش اشک را در کاهش میل جنسی نشان دهد.

  •  

 

 

نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 11:5 توسط zarirazmekar| |

گیتاریست معلولی که دنیا را شگفت زده کرد

این هنرمند که از داشتن دست محروم است، برای نواختن گیتار از انگشتان پا استفاده می کند. جورج دنلی، 18 ساله، هفته گذشته در کنسرتی در پنسیلوانیا شرکت کرد و تماشاگران را با هنر خود شگفت زده کرد.

این جوان که بدون دست به دنیا آمده است، تابستان گذشته در پی انتشار ویدئویی در یوتیوب که او را در حال نواختن گیتار نشان می داد، مشهور شد.
 









  •  
نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 10:58 توسط zarirazmekar| |

 

سگ آمریكایی با قدی حدود 92 سانتیمتر در آرزوی دریافت عنوان بلندقدترین سگ ماده جهان است.
 

«كوپر» كه تنها در حدود دو سانتیمتر از دارنده پیشین این عنوان بلند‌تر است امید دارد به دلیل پاهای بلندش ركورددار شود.

مالك این سگ پنج ساله گفت: مسئولان كتاب ثبت ركورد‌‌های جهانی گینس با اندازه‌گیری قد «كوپر» قرار است نام آن را با این عنوان به ثبت برسانند.

عنوان بلندقدترین سگ ماده جهان متعلق به سگی از ایالت «ایلی‌نوی» است كه در حدود 90 سانتیمتر قد دارد.


 

 
نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 10:57 توسط zarirazmekar| |

نادرترین گل های دنیا +عکس

گل یکی از مظهرهای زیبایی در تمام دنیا است و از آن به عنوان یک نشانه ای از زندگی یاد می کنند اما این گل ها خودشان عمر کوتاهی دارند و برخی از ان ها به خاطر همین عمر کوتاه در شرف نابودی هستند.
 

در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از نادرترین گل های دنیا که در نقاط مختلف جهان قرار دارند و کم کم رو به نابودی می روند.

* کمپین


ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 10:55 توسط zarirazmekar| |

جدیدترین و سخت ترین سوالات هوش امسال !!
لطفا ابتدا سوالات را پاسخ دهید و سپس جواب ها رو ببینین ....
خودتون رو هم گول نزنید...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
اما سئوالات !!

مسئله 1 - فرض کنید راننده یک اتوبوس برقی هستید. در ایستگاه اول 6 نفر وارد اتوبوس می شوند ، در ایستگاه دوم 3 نفر بیرون می روند و پنج نفر وارد می شوند . راننده چند سال دارد ؟

مسئله 2 - پنج کلاغ روی درختی نشسته اند ، 3 تا از آنها در شرف پرواز هستند . حال چه تعداد کلاغ روی درخت باقی می ماند؟

مسئله 3 - چه تعداد از هر نوع حیوان به داخل کشتی موسی برده شد ؟

مسئله 4 - شیب یک طرفِ پشت بام شیروانی، شصت درجه است و طرف دیگر 30 درجه. اردکی روی این پشت بام تخم گذاشته که تخمش در کمتر از 2 ثانیه به زمین می رسد. تخم مرغ از کدام سمت پرت شده است؟

مسئله 5 - هواپیمایی از ایران به سمت ترکیه در حرکت است و در مرز این دو سقوط می کند، بازمانده ها را کجا دفن می کنند؟

مسئله 6 - من دو سکه به شما می دهم که مجموعش 30 تومان می شود. اما یکی از آنها نباید 25 تومانی باشد . چطور ؟
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -r - - - - - -

...


جواب مسئله 1 - راننده اتوبوس هم سن شما باید باشد . چون جمله اول سوال می گوید " تصور کنید که راننده اتوبوس هستید."






جواب مسئله 2 - همه کلاغ ها ، چون آنها فقط " در شرف پرواز " هستند و هنوز از روی درخت بلند نشده اند..( اگر جواب شما 2=3-5 بوده بدانید دوباره محاسبات جلوی تفکرتان را گرفته است.)





جواب مسئله 3 - هیچ . آن نوح بود که حیوانات را به کشتی برد و نه موسی ( "چه تعداد " جلوی فکر کردن شما را گرفته است.)







جواب مسئله 4 - سوال اشتباه است. چون وقتی از اردک استفاده شده دیگر نباید از کلمه تخم "مرغ" استفاده شود!






جواب مسئله 5 - آنها جان سالم بدر برده اند . شما به وسیله کلمه دفن کردن منحرف شده اید در حالیکه آنها "بازماندگان" هستند!





جواب مسئله 6 - یک 25 تومانی و یک 5 تومانی . به یاد بیاورید ( فقط یکی از آنها ) نباید 25 تومانی باشد و همین طور هم هست . یک سکه 5 تومانی داریم. شما با عبارت " یکی از آنها نباید … " فریب خوردید

 

 

نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 10:55 توسط zarirazmekar| |

تصاویری از چهره احسان علیخانی, زمانی که موهایش را کاملا تراشیده بود!


تصاویری از چهره احسان علیخانی, زمانی که موهایش را کاملا تراشیده بود!
بدون شرح!

تصاویری از چهره احسان علیخانی زمانی که مجبور شد بخاطر مراسم حج, موهایش را بتراشد









 
نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 10:49 توسط zarirazmekar| |

علت اصلی طلاق چیست ؟

می‌گویند یكی از شیرین‌ترین بخش‌های زندگی، ازدواج است اما متاسفانه برای بسیاری از جوانان این شیرینی به تلخی طلاق می‌انجامد. متاسفانه یکی از مسائلی که امروزه در جامعه پررنگ‌تر از قبل شده، پدیده طلاق است. آمارها حاکی از آن است که در دهه اخیر درصد طلاق بسیار بالا رفته، به طوری که می‌گویند در شهرها از هر 3 ازدواج، یکی به طلاق منجر می‌شود که متاسفانه پیامدهای جبران‌ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. در این مطلب به علت‌های اصلی طلاق در جامعه ایران اشاره می‌كنیم.

ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 10:48 توسط zarirazmekar| |

سخنان تاسف آور و جنجالی علی دایی از زلزله آخیر !


 

علی دایی پس از بازدید از مناطق زلزله زده گلایه مردمی را در رسانه ملی به زبان آورد که ناراضی هستند از شیوه امدادرسانی به مصدومان و آسیب دیدگان.

به گزارش خبرآنلاین؛ علی دایی، سرمربی آذری راه آهن که به مناطق زلزله زده اهر و ورزقان رفته بود در برنامه ۹۰ گفت: «ما فقط دو یا ۳ ساعت آنجا بودیم ، نمی توانم بگویم وضعیت امدادرسانی چطور بود. ۴۰ تا ۵۰ درصد خانه‌های مردم مردم در روستاهایی که ما رفتیم، تخریب شده بود و شرایط خوبی نداشت اما وقتی با مردم صحبت کردیم یک خرده از امدادرسانی ناراحت بودندو می گفتند آنچنان که باید و شاید در ساعات اولیه زلزله امداد رسانی خوبی انجام نشده است.»

دایی در ادامه گفت:« از خارج کشور تماس‌های زیادی با من گرفته شده و دوستان خوبم خواستند که هر طور هست به این مردم آسیب دیده کمک کنند. البته آنها دنبال راهی هستند که مطمئن باشند کمک‌های‌شان حتما به دست مردم آسیب دیده می رسد. باید شرایطی را فراهم کنیم که کمک‌های مردمی به دست مردم آسیب دیده از زلزله برسد.»

دایی درباره تعداد قرباینیان هم گفت:«من هم آخرین باری که آمار رسمی را شنیدم چیزی حدود همین ۳۰۰ کشته بود اما با چیزی که دیدم احساسم این است که تعداد قربانیان بیشتر بوده باشد. البته خدا راحم کرد که این زلزله در ساعات بعدازظهر این مناطق را لرزانده است. زمانی که خیلی از هموطنان ما در این مناطق، در مزارع و زمین‌های کشاورزی مشغول فعالیت بودند. این اتفاق خیلی تلخ است. باید همه در کنار هم باشیم. آذری و فارس ندارد. همه باید با هم متحد باشیم. باید کاری کنیم مردم به آسایش برسند. چند ماه دیگر زمستان سرد آذربایجان از راه می رسد. نباید بگذاریم کار به روزهای سرد برسد. مسئولان باید خیلی بیشتر به فکر مردم باشند. اگر به فکر مردم نباشند که ما مسئولی نداریم.»

 

 

نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 10:47 توسط zarirazmekar| |

آخر عاقبت مزاحمت برای دختران !


 

  •  

 

 

 

نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 10:46 توسط zarirazmekar| |

پایان شهریور آخرین مهلت استفاده از کفالت پدر 59 سال

پایان شهریور آخرین مهلت استفاده از کفالت پدر 59 سال
مشمولانی که تا تاریخ ۵ فروردین امسال معافیت کفالت پدر بالای 59 سال تمام به آنان تعلق گرفته ولی تا آن تاریخ درخواست خود را ثبت نکرده‌اند تنها تا پایان شهریورماه سال جاری فرصت دارند تا برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

به گزارش گروه انتظامی خبرگزاری آنا به نقل از اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا، سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو اطلاع رسانی قبلی، با اشاره به تصویب قانون وظیفه عمومی، مبنی بر تغییر شرط سنی در معافیت کفالت تنها سرپرست و مراقب پدر از 59 به 65 سال، لذا مشمولانی که تا تاریخ پنجم فروردین ماه سال جاری معافیت کفالت پدر بالای 59 سال تمام به آنان تعلق می‌گرفته است ولی بدلیل برخی مشکلات نتواستند درخواست خود را ثبت کنند درصورتیکه همچنان واجد شرایط این معافیت بوده یعنی وارد غیبت نشده و یگانه فرزند ذکور سالم خانواده باشند صرفاً تا تاریخ سی‌ویکم شهریور ماه سال 91 مهلت دارند تا درخواست معافیت خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ثبت کنند.

این اطلاعیه می‌افزاید، مشمولی که تا تاریخ ۵ فروردین به سن 18 سال تمام نرسیده باشد و یا اینکه در حال فرار از خدمت واجد شرایط این معافیت شده باشد، درصورت ثبت درخواست خود نیز، در شمول معافیت کفالت پدر 59 سال تمام قرار نمی‌گیرند.
  •  

 

 

 

نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 10:45 توسط zarirazmekar| |

راز جسد صندوقچه آبی را یک زن می‌دانست

راز جسد صندوقچه آبی
با دستگیری زن میانسال پس از شش سال، راز جسد صندوقچه آبی كشف شد.در یكی از روزهای تابستان 85 مردی در بزرگراه آزادگان با دیدن صندوقچه آبی‌رنگ، وقتی در آن را گشود، هراسان در تماس با مركز فوریت‌های پلیسی 110 از پیدا شدن جسد در صندوقچه خبر داد.

 

 

 

 

 


ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 10:44 توسط zarirazmekar| |

دنیـــای آدم بــــرفـــی دنیـــای ســـاده ایســـت

اگــــر بــــرف بیــــایـــد هســــت

اگــــر بــــرف نیــــایــــد نیســـت

مثــــل دنیـــــای مــــن

اگــــر تـــو بـــاشــــی هستــــم
اگـــــر نبــــاشــــــی .....!
نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 10:42 توسط zarirazmekar| |

 
 
 
 
 
نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 10:40 توسط zarirazmekar| |

 
 
 
 
 
نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 10:39 توسط zarirazmekar| |

http://www.cloob.com/clubname/Shahcloob

 

http://www.cloob.com/clubname/Shahcloob

 

 

 

نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 10:38 توسط zarirazmekar| |

داستان طنز 4 دانشجو
 

چهار دانشجو شب امتحان به جای درس خواندن به مهمونی وخوش گذرونی رفته بودند و هیچ آمادگی امتحانشون رو نداشتند.

روز امتحان به فکر چاره افتادند وحقه ای سوارکردند به این صورت که سر و رو شون رو کثیف کردند ومقداری هم با پاره کردن لباس هاشون در ظاهرشون تغییراتی بوجود آوردند.

سپس عزم رفتن به دانشگاه نمودندویک راست به پیش استاد رفتند.

مسئله رو با استاد اینطور مطرح کردند:

که دیشب به یک مراسم عروسی خارج ازشهر رفته بودندو در راه برگشت از شانس بد یکی از لاستیک های ماشین پنچرمیشه و اونا با هزار زحمت و هل دادن ماشین به یه جایی رسوندنش واین بوده که به آمادگی لازم برای امتحان نرسیدند کلی از اینها اصرار و از استاد انکار، آخر سر قرار میشه سه روز دیگه یک امتحان اختصاصی برای این ۴ نفرازطرف استاد برگزار بشه،

آنها هم بشکن زنان از این موفقیت بزرگ، سه روز تمام به درس خوندن مشغول میشن و روز امتحان با اعتماد به نفس بالا به اتاق استاد میرن تا اعلام آمادگی خودشون رو ابراز کنند

استاد عنوان می کنه بدلیل خاص بودن و خارج از نوبت بودن این امتحان باید هر کدوم از دانشجوها توی یک کلاس بنشینند و امتحان بدن که آنها به خاطر داشتن وقت کافی وآمادگی لازم باکمال میل قبول می کنند.

امتحان حاوی دو سوال و بارم بندی از نمره بیست بود:

۱ ) نام و نام خانوادگی؟ ۲ نمره

۲ ) کدام لاستیک پنچر شده بود؟ ۱۸ نمره

الف) لاستیک سمت راست جلو
ب) لاستیک سمت چپ جلو
ج) لاستیک سمت راست عقب
د) لاستیک سمت چپ عقب

 

 

 

نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 9:9 توسط zarirazmekar| |

کار در ایران ...

3ee8e3bc1f55dbd7bdabd163b35806f0-300
  •  

 

 

 

نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 9:7 توسط zarirazmekar| |

 

http://asheganeh.ir/

عشق،


چیز عجیبی نیست، عزیز دلم…


همین است که تو دلت بگیرد


….


و من


نفسم…

  •  
نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 9:6 توسط zarirazmekar| |

تکیه …

http://asheganeh.ir/


وقتی که تکیه گاه کسی باشی


نباید بلرزی


نباید پایت سُر بخورد….


نه اینکه بترسی که خودت زمین می خوری،


نه


بترسی از اینکه کسی که به تو تکیه کرده زمین بخورد و بشکند

 

 

نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 8:50 توسط zarirazmekar| |

آپلود عكس , آپلود رايگان عكس , آپلود تصوير , آپلود فايل , آپلود سنتر ,آپلود عکس برای وبلاگ , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان, free image upload center , آپلود رایگان فیلم , آپلود عکس برای بلاگفا

 

 

 

 

نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 8:49 توسط zarirazmekar| |

أَوَلَمْ یرَ الْإِنْسَانُ أَنَّا خَلَقْنَاهُ مِنْ نُطْفَةٍ فَإِذَا هُوَ خَصِیمٌ مُبِینٌ(یس/77)

آیا انسان نمی‌داند که ما او را از نطفه‌ای بی‌ارزش آفریدیم؟! و او (چنان
صاحب قدرت و شعور و نطق شد که) به مخاصمه آشکار با ما برخاست!
 
 
 
نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 8:41 توسط zarirazmekar| |

من معتقدم تاریخ، هرگز نمونه ای از مردمی را که تحت تسلط روحانیون

هستند نشان نمی دهد که توانسته باشند یک دولت آزاد و متمدن را

تشکیل بدهند.



Thomas Jefferson

 

 
 
 
نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 8:41 توسط zarirazmekar| |


روزگار درس "قناعت" را
چه بی رحمانه به من آموخت...
حسرت تا کی...
 
 
 
نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 8:40 توسط zarirazmekar| |

به نظر شما كدام گزینه صحیح می باشد؟ 1- اومده رد كنه مالیده 2- اومده بماله رد كرده 3- فكرده جا میشه 4- راننده خانم بوده است! :D
 
 
 
نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 8:40 توسط zarirazmekar| |


بهش بگی دوسش داری

پرو میشه میره !

بهش بگی ازش بدت میاد

نا امید میشه و میره !

محبت کنی

خوشی میزنه زیر دلش و میره !

محبت نکنی

از یکی دیگه محبت میگیره و میره !

خلاصه میره …

خودتو خسته نکن!!!
نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 8:39 توسط zarirazmekar| |

ما همه شاهین نجفی هستیم

به افتخارش

دوسش داریم

 

 
 
 
نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 8:39 توسط zarirazmekar| |

حجاب مصونیت است نه محدودیت!
اما در واقع حجاب نه زنان را مصون نگه میدارد و نه برای مردان محدودیت ایجاد می کند
 

 
 
 
 
 
نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 8:39 توسط zarirazmekar| |

خدایا پس کی پول نفت سر سفره ما می آید؟!
 
 
نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 8:38 توسط zarirazmekar| |


Power By: LoxBlog.Com