tafakor90

salam khoshhal misham ba man bashin va jadedtaren haro begem

http://www.netiran.net/uploads_user/15000/14186/97706.jpg


آن گاه که امام علی به شهادت رسید و مردم با امام حسن(ع) بیعت کردند و حضرت حکومت را در دست گرفت، مردم آمادگى روحى براى مبارزه‏اى سخت و طولانى با معاویه را نداشتند، به چند دلیل:


1- جنگ‏هاى قبلى (صفین، نهروان و جمل)؛
2- حیله‏گرى و تزویر معاویه و سست عنصرى بسیارى از مردم ؛
3- خطرات بیرونى که جامعه اسلامى آن زمان را تهدید مى‏کرد و درگیرى داخلى، آنان را براى حمله به مسلمانان بر مى‏انگیخت؛
4- حفظ جان شیعیان باقى مانده ؛
5- روشن کردن حیله‏گرى های معاویه و شناساندن چهره واقعی وی به مردم نا آگاه و سطحی نگر.

پس از شهادت حضرت على (ع)، امام مجتبى منبر رفت و بعد ازحمد و ثناى الهى و درود و صلوات بر جدّ بزرگوار خود حضرت خاتم الأنبیا و تمجید و تعریف از پدر مظلومش ومعرفى خود و خاندان رسالت، مردم با او بیعت نمودند. از فرداى آن روز امام، کارگزاران وحکّام خودرا در ولایات منصوب نمود. جاسوسى را که از طرف معاویه وارد کوفه شده بود، دستگیر کردند و گردن زدند و به ابن عباس ،حاکم خود در بصره نوشت : جاسوس دیگرى را که از طرف معاویه وارد بصره شده است ، بگیر و گردن بزن . به دنبال آن نامه اى با لحن تند به معاویه نوشت که : جاسوس مى فرستى و مکر و حیله ها مى¬کنى ؟! از قرار معلوم گویا قصد جنگ دارى ! اگر چنین است ، من آماده‌ام.(1)


ادامه مطلب
نوشته شده در چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:,ساعت 10:1 توسط zarirazmekar| |

چرا زنان باید خوش اندام باشند؟

سه نسل: مراحل مختلف زندگی مانند بارداری, شیر دهی و دوران یائسگی بر وزن زنان تاثیر دارد, بنابراین برنامه غذایی مناسب با فعالیت‌های ورزشی به زنان کمک می‌کند تا وزن خود را در محدوده سلامتی حفظ کنند و این امر کاهش مشکلات قلبی و سرطان سینه را نیز به همراه دارد.

کمبود آهن و کم خونی مشکل بسیاری از زنان دنیاست, در نتیجه مصرف گوشت, ماهی و غذاهای دارای ویتامین C به جذب آهن در بدن کمک می‌کند. همچنین چای, قهوه و مقدار زیاد محصولات لبنی هنگامی که همراه با غذاهای آهن دار مصرف شوند موجب کاهش جذب آن در بدن زنان می‌شود. پزشکان توصیه می‌کنند زنان در برنامه غذایی خود باید بیشتر از میوه‌ها و سبزیجات, غلات و گوشت‌های کم چرب مثل مرغ, ماهی و لبنیات کم چرب استفاده کنند. کاهش چگالی استخوان و استئوپروز مشکل عمده زنان بعد از یائسگی است.

کم شدن هورمون استروژن موجب کاهش مقدار کلسیم در استخوان‌ها, از دست رفتن استحکام آن‌ها, پیدایش استئوپروز یا پوکی استخوان و افزایش شکستگی‌های استخوانی می‌شود. در این دوران باید از مواد غذایی سرشار از ویتامین D استفاده کرد.لبنیات, حبوبات, کنجد و مغزها دارای کلسیم هستند. همچنین ویتامین D از تخم مرغ, روغن ماهی و در معرض نور خورشید قرار گرفتن فراهم می‌شود. مواد مغذی که در میوه‌ها, سبزیجات و بعضی نوشیدنی‌ها مانند چای وجود دارد موجب به تاخییر انداختن پیری می‌شوند و در ضمن نقش مهمی در حفظ سلامت و ظاهر زیبای پوست,مو, چشم‌ها, لثه‌ها وناخن‌ها دارد. مواد غذایی مانند دانه سویا و فراورده‌های آن, نخود, گیلاس, آلبالو, جو و کنجد نیز موجب کاهش خطر بروز سرطان سینه و کم شدن کلسترول خون می‌شوند.

نوشته شده در چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:,ساعت 9:59 توسط zarirazmekar| |

 
روزنامه الشرق قطر به سوء استفاده برخی کاربران اینترنت از شبکه اجتماعی فیسبوک اشاره دارد که در این شبکه تنها به فکر دوستیابی بوده و از فعالیتهای مفید دوری می کنند.


نوشته شده در سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:,ساعت 12:48 توسط zarirazmekar| |

معروف ترین حلقه های نامزدی زوج های هالیوودی !

معروف ترین حلقه های نامزدی زوج های هالیوودی !
اکنون می توانید به 10 حلقه ازدواج برتر نگاهی بیاندازید که یا به خاطر ارزش نجومی آن مشهور شده است یا شهرت دارندگان آنها.


  

یک حلقه یا انگشتر چقدر می تواند ارزش داشته باشد؟ معمولا ارزش اینگونه جواهرات را معمولا از روی سنگ مورد استفاده و قیراط آن می توان حدس زد اما وقتی قضیه به یک زوج معروف می رسد  کمی فرق می کند. ارزش این حلقه ها بستگی به میزان شهرت و معروفیت دارندگان دارد اکنون می توانید به 10 حلقه ازدواج برتر نگاهی بیاندازید که یا به خاطر ارزش نجومی آن مشهور شده است یا شهرت دارندگان آنها. تنها سنگ نیست که مهم می شود بلکه نحوه ساخت آن برای نشان دادن میزان عشق طرفین هم مطرح است. 
 
 


ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:,ساعت 12:45 توسط zarirazmekar| |

طراح مراسم عروسی خود باشید ! عروسی بنفش !

طراح مراسم عروسی خود باشید ! عروسی بنفش !

طراح مراسم عروسی خود باشید ! عروسی بنفش !
منظورمان از رنگ بنفش در عروسی این نیست که لباس عروس هم بنفش باشد بلکه رنگ غالب در این مراسم بنفش است .


 
این بار با یک عروسی بنفش به سراغتون آمدیم . بنفش رنگیست که شاید هر کسی جسارت استفاده از آن را برای طراحی مراسم عروسیش نداشته باشد و همین موضوع آن را خاص می کند . اگر این رنگ را انتخاب می کند می توانید از سرخابی، صورتی، سفید و سبز به عنوان رنگ های مکمل استفاده کنید .
 
 
 
 


 


ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:,ساعت 12:42 توسط zarirazmekar| |

آرایش و زیبایی به سبک ستارگان هالیوود

اگر از آن دسته خانم هایی هستید که با آرایش زیباتر نمی شوید از دو حال خارج نیست، یا شما داری نوعی زیبایی طبیعی هستید و به آرایش نیازی ندارید یا اصلا بلد نیستید آرایش کنید.

 

اصولا آرایش تکنیکی است برای برجسته کردن زیبایی ها و کمرنگ کردن نقاط ضعف چهره. هیچ چیز زشت تر از این نیست که خانمی با رنگ چشم سبز سایه سبز به پلکها بزند، یا خانمی که پوست بسیار تیره و چشم ابروی مشکی و خطوط چهره عمیق دارد موهایش را طلایی کند.

برای یک آرایش موفق لازم است بدانید کدام توناژ رنگ به پوست شما زیبایی بیشتری می دهد.

 

 

 

 

 

 

اگر پوست شما زیتونی و چشمان تان تیره است، بهتر است موهایتان را خیلی روشن نکنید. برای آرایش نیز بهتر است از توناژ طلایی – نارنجی استفاده کنید. هر چه پوست تان تیره تر باشد باید بیشتر به سمت رنگهای پرتقالی و نارنجی بروید.

 

اگر پوست تیره و چشم روشن دارید اجازه بدهید پیش از هر چیز به شما بخاطر این ترکیب عالی تبریک بگوییم. اگر فکر می کنید لازم است بیشتر از این بدرخشید می توانید از رنگ های بنفش استفاده کنید. رژهای مایع بنفش و گل بهی و سایه های مات بهمین رنگ جذابیت خاصی به صورت شما می بخشند.


 

 

 

 

 

 

اگر پوست گندمی و چشمان تیره دارید لازم است بدانید تلاش زیادی برای زیباتر شدن لازم ندارید. اصولا رنگ پوست گندمی خیلی جذاب است . فقط خاطرتان باشد که آرایش های خیلی ملایم به کار شما نمی آید. برای آنکه خطوط صورت تان مشخص تر شود به آرایش های رنگ دار احتیاج دارید.



کسی که پوست گندمی با چشم قهوه ای دارد
هرگز نباید از سایه های کرم و طلایی استفاده کند. با این کار چهره تان را بی حالت و سرد می کنید. و من شک دارم هدف کسی از آرایش بیحال نشان دادن خودش باشد.در عوض از رنگ بژ استفاده کنید و کل پلک تان را بژ کنید و رژ لب مات کمرنگ کرم – شکلاتی بزنید. این رنگ به ترکیب پوست گندمی و چشم قهوه ای خیلی می آید.

 

 

 

 

 

 

 

سایه های سبز و آبی، خاکستری برای سایه پوست های تیره انتخاب خوبی هستند خصوصا اگر آنها را با رژ لب بنفش یا صورتی شفاف همراه کنید.

برای خانم هایی که پوست شان گندمی است آرایش مات توصیه می شود. و اگر چشم های درشتی دارید داخل پلک پایین را هم مداد بکشید. ریمل را فراموش نکنید.

و شما که پوست و موی روشنی دارید قطعا باید از تن های قهوه ای گرم و بژ استفاده کنید. تا جاییکه ممکن است از آرایش های خیلی تیره چشم پرهیز کنید. اما رنگ دودی انتخاب مناسبی است. رنگ قهوه ای به شرطی که با مداد چشم قهوه ای همراه شود برای رنگ سایه زیبایی خاصی ایجاد می کند

نوشته شده در سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:,ساعت 12:40 توسط zarirazmekar| |

اصولاً سینه زن را نمی توان جزئی از اندام جنسی او به شمار آورد. مهمترین نقش آنها در شیردهی است ولی از طرفی نمی توان نقش بسزای پستانها در تحریکات جنسی و لذت شهوانی را نادیده گرفت. فرایند ظهور و رشد سینه های زن در دوره بلوغ جنسی اش رخ می دهد و این رشد توسط هورمونهای جنسی از جمله استروژن و پروژسترون کنترل می شود.
ساختار پستانها
غدد پستانی بجز دوران بارداری و شیردهی در یک مرحله غیر فعال به سر می برند. ساختار اصلی آنها بافت چربی و همینطور بافت کشی متشکل از رشته های الاستیک می باشد. هر پستان از 20-15 بخش به نام «لوب» تشکیل شده است که مانند گلبرگهای گل مینا در کنار هم قرار دارند. هر لوب بنوبه خود از لوبولهای کوچکتر و در نهایت هزاران لوبول ریز تشکیل یافته است که در آنها شیر تولید می شود. در بین این اجزا شیارهایی به نام مجرا وجود دارد که به مرکز نوک پستان در ناحیه تیره پوست که «آراُلا» نام دارد منتهی می شود. فضای باقیمانده میان مجراها و لوبولها را چربی پر می کند.




هر کدام از این غدد مولد در سطح رویی قفسه سینه و در بالای ماهیچه پکتورالیس قرار دارند. زمان حاملگی حجم اجزای خوشه مانند داخل لوبها افزایش یافته و طی دوره تولید شیر، سلولها مواد تشکیل دهنده شیر از جمله پروتئین و چربی تولید می کنند. این سلولها همچنین به هنگام شیردهی منقبض شده و باعث خروج آن از پستانها می شوند.

داخل پستانها هیچ ماهیچه ای وجود ندارد، بلکه ماهیچه «پکتورالیس» درست زیر آنها قرار گرفته و دنده ها را می پوشاند. علاوه بر بافت چربی و فیبرهای الاستیک می توان به رگهای خونی و همچنین رگهای لنفاوی در سینه اشاره نمود. رگهای لنفاوی در مسیر خود به اجزای لوبیا مانندی بنام غدد لنفاوی که معمولاً زیر بغل، کشاله رانها و دیگر نواحی بدن یافت می شوند، می پیوندند.

شکل ویژه پستانها و جایگاه مخصوصشان از طریق رباطهای خاصی که بافت پستانها را در بر گرفته و آنها را حفاظت می کنند تعیین می شود. این رشته ها که به «رباطهای کوپر» معروفند در دوره حاملگی و نیز کهولت شل و یا کشیده می شوند و موجبات آویزان شدن آنها را فراهم می آورند.

هورمونهای جنسی در رشد و تکامل پستانها در دوره بلوغ و تولید شیر از اهمیت بسزایی برخوردارند. استروژن در رشد و نمو غدد و مجاری پستان نقش داشته و پروژسترون محرک اصلی تغییر و تکامل سلولهای سازنده شیر می باشد.
از دیگر هورمونهای موثر می توان به پرولاکتین اشاره کرد که از قسمت پیشین غده هیپوفیز ترشح شده و عامل محرک تولید شیر می باشد. در پاسخ به محرک مکش نوزاد، اکسیتوسین (مترشح در هیپوفیز پسین) به نوبه خود موجب خروج شیر از پستان مادر می شود.

اصولاً تحریکات هورمونی موجب رشد مجاری و بافت آلویولار و همچنین بافت چربی و در نتیجه افزایش حجم پستان می شود. نوک پستانها و ناحیه اطراف آن نیز بزرگتر شده و به لمس و تحریکات خارجی حساس می شوند. در دوران عادت ماهانه زنان، پستانها تحت تاثیر هورمونهای جنسی دچار تغییرات خاصی می شوند که در هر شخص به گونه ای متفاوت بروز می کند. از جمله این تغییرات می توان به افزایش حجم، ورم و نیز درد خفیفی در آنها اشاره نمود.

این علامات معمولاً پس از چند روز اول پریود ناپدید می شوند. در دوره بارداری سایز پستانها بنا بر تاثیر هورمون پروژسترون بطور چشمگیری افزایش می یابد. نوک پستانها و نواحی پیرامونشان نیز بزرگتر شده و دارای رنگ دانه های بیشتری می شوند. این مکانیزم چربی پستانها را جایگزین کرده و آنها را برای تولید شیر در مرحله نهایی حاملگی آماده می سازد. درست پس از زایمان، شیر در پستانها ساخته می شود. بعد از اتمام دوره شیردهی پستانها به حالت دوران شروع حاملگی بر می گردند. در دوره پس از یائسگی نیز گرچه ممکن است شکل پستانها زیاد تغییر نکند، اما قسمت عمده ساختار مخصوص تولید شیر با چربی جایگزین می شود. در هر صورت گفتنی است پستانهای زن تنها در دوره حاملگی او شکل قطعی و نهایی خود را می گیرند.

با توجه به این که هدف اصلی از وجود پستانها نقش مهم آنها در ساختن شیر برای شیردهی می باشد، اما این دوران تنها دوره مختصری از زندگی زن را تشکیل می دهد و با نقش زیبایی شناختی آنها در کیفیت زندگی اش به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

از آنجا که سینه های زن نشان اصلی مونث بودن اوست، رضایت او از فرمشان در هویت و ابراز وجود او از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. مراقبت و توجه لازمه به سینه ها بخشی از سلامتی و زیبایی یک زن است که در بهبود روحیه اش موثر می باشد.

و اما با مُد روز چه می توان کرد؟ زمانی سینه های بزرگ و زمانی سینه های کوچک مد می شود. بنابراین زیبایی پستان لزوماً در اندازه آنها نیست. سینه ها می توانند به شکل سیب و یا گلابی باشند. زیبایی سینه های یک زن در چگونگی بها دادن او به آنهاست. هر فرم سینه ای زیبایی منحصر به فرد خود را دارد و صد البته در نظر نظاره گر آن زیباست.


 

 
چگونه به حفظ زیبایی و طراوت سینه ها بپردازیم؟
یک توازن مناسب هورمونی لازمه داشتن پستانهایی زیبا، سفت و باطراوت می باشد. این بالانس هورمونی که از هیپو تالاموس –منطقه عصبی واقع در مغز–کنترل می شود، مطابق با وضعیت روحی زن تغییر می یابد. و به همین خاطر داشتن روحیه ای شاد، خوش بین و متوازن زمینه سینه هایی سفت و زیباست.

در شرایط خاصی شاید بتوان فرم و اندازه سینه ها را با یک عمل جراحی تغییر داد، ولی با مراعات قوانین ساده و مختصر بهداشتی و عدم سهل انگاری حداقل می توان از شل و آویزان شدن آنها جلوگیری نمود.


ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:,ساعت 12:37 توسط zarirazmekar| |

 

چگونه نوع پوستمان را تشخیص بدهیم؟


«کاش کمی از چربی پوستم کم می شد، دوست داشتم

پوستم اینقدر کش نمی آمد،» حتما شما هم این جمله ها را یا

شنیده اید یا خودتان هم به نوعی درگیرش هستید، البته

طبیعی است، چون پوست یکی از اجزای مهم بدن است و

تاثیر خاصی در زیبایی و سلامت افراد دارد...



در این مطلب، سعی شده انواع پوست ها و اینکه چطور

پوست خود را بشناسید به شما آموزش داده شود.



به طور کلی پوست افراد بر اساس چربی و ترشحات آن به

انواع مختلفی تقسیم می شود؛ در علم زیبایی شناسی و از

نظر متخصصان این رشته، به پوستی پوست معمولی می

گویند که ترشحات چربی آن متعادل باشد یعنی دچار خشکی

بیش از حد یا چربی بیش از حد نشود. نوع بعدی پوست چرب

است. در واقع غدد چربی در پوست صورت، سر، پشت دست

و پا پراکنده اند و این چربی دو مزیت دارد؛ مواد زاید را از بدن

دفع می کند و در برابر سرما، رطوبت، میکروب ها، نورآفتاب و

عوامل خارجی مانند لوازم آرایش از پوست محافظت می کند

اما اگر ترشح چربی بیش از حد باشد، پوست همیشه حالت

براق و چربی خواهد داشت. سومین نوع، پوست خشک

است که به علت کمبود ترشح چربی، نرمی و لطافت ندارد.

این نوع پوست ها خیلی زبر، خشن و اغلب پوسته پوسته

هستند. پوست مختلط هم ترکیبی از دو نوع قبلی است

یعنی در برخی نواحی پوست که اصطلاحا به منطقه T شکل

معروف است (پیشانی و روی بینی) پوست چرب و در نقاط

دیگر خشک است.



● نوع پوستتان را تشخیص دهید



حالا که در مورد انواع پوست گفتیم شاید مشتاق باشید نوع

پوستتان را تشخیص دهید. کافی است یک تکه کاغذ روی

پیشانی و گونه های خود بکشید و بعد به آن نگاه کنید. مقدار

چربی روی این تکه کاغذ نوع پوست شما را نشان می دهد.

اگر لکه های چرب کم و بیش وسیعی روی آن می بینید

پوستتان چرب است. اگر کاغذ روی پوستتان حالت اصطکاک

ایجاد کرد و چربی هم روی آن وجود نداشت و اگر کاغذی که

روی پیشانی، چانه و بینی قرار دارد چرب و کاغذی که روی

گونه ها کشیده اید خشک بود، پوست شما مختلط است. ۴

ساعت قبل از انجام این آزمایش، صورت خود را با آب و صابون

نشویید و از کرم و لوازم آرایش هم استفاده نکنید.



● پوستتان را خوب نگه دارید



بعد از تشخیص نوع پوست، مرحله بعد مراقبت از پوست

است.



▪ پوست چرب: یکی از بهترین راه ها برای کنترل چربی

پوست، استفاده از شوینده هاست. در سال های اخیر و با

پیشرفت تکنولوژی، انواع تونرهای پاک کننده پوست در بازار

وجود دارد پس یکی از این تونرها را انتخاب کنید و روزانه ۲ بار

پوست خود را با آن بشویید. شوینده ها باید ملایم و غیرچرب

باشند. تمام پوست های چرب به یک مرطوب کننده ملایم نیاز

دارند. در نهایت از لوازم آرایشی بدون چربی یا اصطلاحا (oil

free) استفاده کنید. صورتتان را با آب سرد بشویید. محققان

پوست، طی تحقیقاتی به این نتیجه رسیده اند که چون

پوست چرب دارای منافذ باز است، آب سرد به بسته شدن

آنها کمک می کند.



▪ پوست خشک: اولین توصیه به کسانی که پوست خشکی

دارند، استفاده نکردن از صابون است. بیشتر صابون ها

اسیدی هستند و این اسید پوشش اسیدی پوست را از بین

می برد. به جای استفاده از صابون، از پاک کننده های پوست

آن هم مخصوص پوست های خشک استفاده کنید پس از

استفاده از پاک کننده ها، باید پوست خود را بشویید تا سطح

آن از همه مواد پاک شود. پوست خشک هم به مرطوب کننده

نیاز دارد البته مرطوب کننده ای نرم و ملایم.



▪ پوست مختلط: نکاتی که در مورد شوینده ها و مرطوب کننده

ها در دو نوع پوست قبلی توضیح دادیم، برای این نوع پوست

هم باید رعایت شوند ضمن اینکه ماسک صورت هم برای

پوست مختلط مناسب است. استفاده از ماسک صورت باعث

می شود پوست به صورت منظم و عمقی از مواد زاید پاک و

شفاف و شاداب شود.



● ۶ توصیه کلیدی



توصیه هایی وجود دارد که با به کارگیری آنها می توانید

پوستی سالم تر و شاداب تر داشته باشید:



▪ استفاده منظم از کرم های ضدآفتاب: آفتاب یکی از مضرترین

عناصر در خراب کردن پوست محسوب می شود.



▪ مصرف نکردن دخانیات: هر چقدر هم که از پوست خود

مراقبت کنید، اگر کشیدن سیگار و قلیان را کنار نگذارید، هرگز پوست خوبی نخواهید داشت.



▪ خواب کافی و منظم: تاثیر کمبود خواب به سرعت روی

پوستتان نمایان می شود و خواب برای داشتن پوستی سالم

و شاداب موثر است.



▪ نداشتن استرس: همه ما در طول روز با انواع و اقسام

استرس ها درگیر هستیم. هر چه سطح استرسمان کمتر

باشد، پوست بهتری خواهیم داشت.



▪ نوشیدن روزانه ۸ لیوان آب: نوشیدن آب باعث دفع سموم

بدن می شود در نتیجه تاثیر مستقیمی روی سلامت پوستتان دارد.



▪ ورزش: یکی از عوامل موثر در داشتن پوستی شاداب و

سالم، ورزش به مدت ۳ روز در هفته حداقل ۵/۱ ساعت است

 

نوشته شده در سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:,ساعت 12:35 توسط zarirazmekar| |

 

توصیه ای برای داشتن آرایش مناسب عکس


با یک آرایش درست می توانید همیشه در عکس هایتان زیبا

باشید.بابی براون، آرایشگر معروفیاست که بازیگران هالیوود

را برای داشتنی آرایش زیبا و درست راهنمایی می کند، وی

نویسنده سه کتاب پرفرش در زمینه مد و زیبایی است؛

همچین خانم براون صاحب کمپانی تولید لوازم آرایش مرغوب

و جدیدی است که سالانه میلیون ها دلار درآمد دارد.



فارغ التحصیلی ، ازدواج ، تعطیلات؛ عکس ها پشت سر

یکدیگر.اگر فقط به این دلیل از دوربین عکاسی فراری هستید

که در عکس ها زیبا و جذاب به نظر نمی رسید، این مقاله را

دنبال کنید تا به شما بگویم راه حل مشکل شما چیست.



ابتدا، به این فکر کنید که معمولا در چه زمان و چه مکانی

مجبور هستید که عکس بگیرید.



اغلب نور فلاش دوربین آرایش چهره شما را بیشتر نشان

میدهد، پس از فلاش دستی استفاده کنید.یک کرم پودر یا

پنکیک خوب و مناسب پیدا کید تا قبل از عکس گرفتن کمی زیر

چشم ها و روی بینی تان بزنید تا تیرگی های زیر چشم و

قرمزی و براقی بینی تان را بگیرد.



وقتی در آتلیه عکس می گیرید، نور فلاش ممکن است شما را

رنگ پریده نشان دهد ، پس یک کرم پودر و پنکیک خوب

اینجاست که به کمک شما می آید. از پنکیک هایی که حاوی

دی اکسید تیتانیوم هستند خودداری کنید، چرا که باعث می

شوند شما بیشتر رنگ پریده به نظر برسید، از پنکیک هایی

استفاده کنید که مایل به صورتی هستند. ( پنکیک هایی که

متمایل بهرنگ زرد هستند نیز اغلب رنگ طبیعی دارند).



برای داشتن آرایشی مناسب عکاسی تا آخر مقاله با ما

همراه باشید:



- گلگون کردن گونه ها و چهره شما را زیبا می کند اما ممکن

است در عکس زیادی چرب و روغنی به نظر برسید. از مرطوب

کننده نیز استفاده نکنید. اگر پوستی چرب دارید،( در قسمت

بینی یا پیشانی) می توانید قبل از اینکه پنکیک بزنید چربی

صورت تان را با لوسیون ضد چربی بگیرید.



- از رنگ های گرم در پودر آرایشی تان استفاده کنید. برخلاف

عقیده عموم، رنگ های مات در تصویر دیده نمی شوند و

اگرپودر مناسبی نزنید پوست شما گچی و بی حالت خواهد

بود.



- اگر یک تاب نیم تنه به تن دارید، رنگ صورت و گردن و بالاتنه

تان را با هم چک کنید تا هماهنگ باشند. استفاده از رنگ های

برنزه آسان ترین راه برای یکدست کردن پوست شماست.



- برای فلاش دوربین چهره شما را خراب نکند، از رنگ های

بسیار روشن در رژتان استفاده نکنید. همچنین رنگ های

پرتلالو و زننده را برای سایه چشم تان انتخاب نکنید. هر دو

اینها نور را منعکس کرده و باعث می شوند چهره شما در

عکس چرب و روغنی به نظر برسد. البته اگر از سایه چشمی

که شاد و براق باشد به مقدار کم استفاده کنید در عکس جلوه

خاصی خواهد داشت. اما این سایه ها نباید رنگارنگ باشد.




- از خط لبی استفاده کنید که همرنگ رژ تان باشد. مراقب

باشید وقتی رژتان را می زنید قسمتی از خط لب تان پاک

نشود.




- یک نفس عمیق بکشید اگر عصبی هستید و استرس دارید،

مطمئن باشید این حالت در عکس تان مشخص خواهد شد.

بین گرفتن عکس ها، چشمان تان را ببندید و تمرکز کنید و ریلکس باشید

 

نوشته شده در سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:,ساعت 12:33 توسط zarirazmekar| |

کاش می شد خالی از تشویش بود

برگ سبزی تحفه ی درویش بود

کاش تا دل می گرفت و می شکست

عشق می آمد کنارش می نشست

کاش با هر دل , دلی پیوند داشت

هر نگاهی یک سبد لبخند داشت

کاش لبخندها پایان نداشت

سفره ها تشویش آب ونان نداشت

کاش می شد ناز را دزدید و برد

بوسه رابا غنچه هایش چید و برد

کاش دیواری میان ما نبود

بلکه می شد آن طرف تر را سرود

کاش من هم یک قناری می شدم

درتب آواز جاری می شدم

آی مردم من غریبستانی ام

امتداد لحظه ای بارانیم

شهر من آن سو تر از پروازهاست

در حریم آبی افسانه هاست

شهر من بوی تغزل می دهد

هرکه می آید به او گل می دهد

دشتهای سبز , وسعتهای ناب

نسترن , نسرین , شقایق , آفتاب

باز این اطراف حالم را گرفت

لحظه ی پرواز بالم را گرفت

می روم آن سو تو را پیدا کنم

در دل آینه جایی باز کنم

نوشته شده در یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:,ساعت 9:8 توسط zarirazmekar| |

 

 

مرجان ساتراپی کارگردان ایرانی الاصل چهار سال پس از ساخت فیلم پرسپولیس که اثری ضد ایرانی محسوب می شد، در گفتگو با شبکه فرانس ۲۴ به تشریح دلایل ساخت فیلم خورشت آلو و مرغ پرداخت.

ساتراپی همان فردی است که در نشست رسمی پارلمان اروپا در بروکسل با حمایت از اغتشاشات صورت گرفته در ایران پس از انتخابات سال ۸۸، از مقام‌های اروپایی خواست تا ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد را به رسمیت نشناسند.

www.parsnaz.ir - تشویق گلشیفته فراهانی برای حرکات غیراخلاقی

وی در خصوص این فیلم که در آن گلشیفته فراهانی دست به حرکاتی غیراخلاقی در مقابل دوربین می زند، می گوید: من مدتهاست که در فرانسه زندگی می کنم و مسلم است که خودم را به شدت فرانسوی نیز احساس می کنم!!

این کارگردان ضد انقلاب با تمسخر فضای موجود در کشور اضافه می کند: در این فیلم، تهران، بهشت گم شده تصور شده است. اما این تهران، تهران دهه ۵۰ میلادی است اما ایرانی که شما آن را می شناسید، شامل ریش، حجاب و برنامه هسته ای است!!

هرچند طرفداران گلشیفته فراهانی که او را با حضور در فیلم های در نقش مادر دیده اند، با اطلاع از تیزر این فیلم و صحنه های غیراخلاقی آن دچار شوک شده اند، اما کارگردان آن که عاشق فرانسه است، در گفتگو با فرانس ۲۴ او را تشویق به تکرار چنین

نوشته شده در یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:,ساعت 8:30 توسط zarirazmekar| |

گلایه مهناز افشار و

 واکنش حامد بهداد به دستمزد بالا برای

سقوط آزاد

ایران : در مراسم فرش قرمز فیلم سینمایی «سعادت‌آباد» که چهارشنبه شب در سینما فلسطین برگزار شد هنرمندانی نظیر مهناز افشار، هنگامه قاضیانی، حامد بهداد، لیلا حاتمی و مازیار می‌ری شرکت داشتند.
مهناز افشار در حاشیه این مراسم گفت: «برپایی فرش قرمز ربط چندانی به کمک به گیشه فیلم نداشته و بیشتر فضایی است برای ارتباط مستقیم میان هنرمندان و مخاطبان عام سینما.»

افشار که از برگزار نشدن این مراسم راس ساعت مقرر که هفت عصر بود گلایه داشت در این باره گفت: «فکر می‌کنم برگزاری مراسم فرش قرمز در ایران ربط چندانی ندارد با آنچه در سراسر دنیا به این نام ارائه می‌شود. در مورد همین مراسم بنا بود ساعت ۷ برگزار شود اما با یک ساعت و نیم تاخیر و حدودا ساعت هشت و سی دقیقه شروع شد.»

افشار با ابراز رضایت از حضورش در فیلم «سعادت‌آباد» گفت: «خوشحالم که در یکی از تجربه‌های خوب سینمای ایران که عوامل یکدستی داشت حاضر شدم.»

حامد بهداد دیگر شرکت‌کننده این مراسم بود که در پاسخ به سئوالی درباره شایعاتی که پیرامون دستمزد بالایش برای حضور در سریال «سقوط آزاد» مطرح شده بود گفت: «اول از خدا می‌خواهم همه را به راه راست هدایت کند و بعد این را بگویم که من کسی نیستم که بخواهم برای همکارانم شرط تعیین کنم. من بازیگر فیلمفارسی نیستم که بخواهم برای یک تیم تولید شرط تعیین کنم. البته این را هم بگویم که برای تمام بازیگران فیلمفارسی از مرحوم فردین گرفته تا ناصر ملک‌مطیعی، بهروز وثوقی، پرویز فنی‌زاده و استاد خسرو شکیبایی احترام قائلم و به اندازه خودم از بازی‌های آن‌ها آموخته‌ام.»

مازیار میری کارگردان «سعادت‌آباد» نیز در این نشست با استثنایی خواندن پشت صحنه کار گفت: «یکی از بهترین تجربه‌های سینمایی‌ام را در این کار تجربه کردم و شرایط به گونه‌ای پیش رفت که تمام بازیگران در جهت ایفای درست نقش خود هر آنچه در توان داشتند، ارائه کردند.»
نوشته شده در یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:,ساعت 8:20 توسط zarirazmekar| |

شبی در حالت مستی نشستم گریه ها کردم

برای این دل رسوا شبی تاصب دعا کردم

که مهرت از دلم بیرون رود

ولی اهسته صب گفتم

خدایا اشتباه کردم

نوشته شده در شنبه 5 آذر 1390برچسب:,ساعت 9:58 توسط zarirazmekar| |

چرا مردها دارای وجدان پاکی هستند؟
به این دلیل که هیچ گاه از آن استفاده نمی کنند
2- چرا مردها همیشه خوشحالند؟
چون آدم های بی خیال فقط می خندند

3- چرا روانکاوی مردها خیلی سریع تر نسبت به خانم ها انجام می پذیرد؟
زیرا هنگامیکه زمان بازگشت به دوران کودکی فرا می رسد، مردها همان جا قرار دارند

4- اگر یک مرد و یک زن با هم از یک ساختمان 10 طبقه به پایین بیفتند کدامیک زودتر به زمین میرسد؟
خانم، چرا که آقا راه را گم می کند

5- شباهت آقایون با آگهی های بازرگانی چیست؟
شما نمی توانید یک کلمه از حرف های آنها را باور کنید و هیچ چیز برای زمانی بیش از 60 ثانیه دوام نمی آورد

6- ورزش کنار دریای آقایون چیست؟
هر موقع خانمی را در بیکینی می بینند شکم هایشان را تو می دهند

7- به یک مرد با نصف مغز چه می گویند؟
با استعداد

8- فرق بین نرخ اوراق بهادار با مردها در چیست؟
نرخ اوراق بهادار رشد می کند

9- خدا بعد از خلق مرد ها چه گفت؟
من می تونم کارمو بهتر از این انجام بدم

10- 2 دلیلی که مردها به مسائل کاری خود فکر نمی کنند
1- فکری ندارند 2- کاری ندارند

11- در آمریکا به یک مرد باهوش و با استعداد چه می گویند؟
توریست

12- اگر آقایون هم باردار می شدند آنوقت
خدمات پزشکی در مغازه های خواروبار فروشی هم ارائه می شد

13- آیا شنیده اید که مردی مدال طلای المپیک را از آن خود ساخت؟
او بعدا آنرا برنز رنگ کرد

14- یک وضعیت غیر قابل كنترل چیست؟
144 مرد در یک اتاق

15- برای درست کردن پاپ كُرن به چند مرد نیاز است؟
3 تا، یک نفر ماهیتابه را بر روی گاز نگه میدارد و دو نفر دیگر گاز را تکان میدهند تا گرما به تمام سطح ماهیتابه برسد

16- آقایون لباس هایشان را چگونه دسته بندی می کنند؟
'کثیف' و ' کثیف اما قابل پوشیدن'

17- تنها یک مرد می تواند یک ماشین ارزان قیمت 2 میلیون تومانی بخرد و
یک سیستم صوتی 4 میلیون تومانی بر روی آن نصب کند

18- زمان با ارزش مردها در کنار همسرانشان چگونه می گذرد؟
ملافه را روی سرشان می کشند و می گویند 'تو خیلی نازی عزیزم'

19- یک خانم 35 ساله به بچه دار شدن فکر می کند، یک مرد 35 ساله به چیزی فکر می کند؟
به قرار گذاشتن با بچه ها

20- شما به مردی که همه چیز دارد چه میدهید؟
زنی که به او نشان دهد چگونه می تواند از آنها استفاده کند

21- چرا عنکبوت های سیاه پس از جفت گیری، جفت خود را می کشند؟
به این خاطر که می خواهند قبل از شروع خرخر جلوی آنرا بگیرند

22- چرا مردان تنها در نیمی از زندگی خود با بحران مواجه هستند؟
زیرا آنها در تمام طول زندگی خود در دوران نوجوانی به سر می برند

23- آینده نگری یک مرد چگونه مشخص می شود؟
به جای یک بطری 2 بطری مشروب بخرد

24- رفتن به بار مجردها چه فرقی با رفتن به سیرک دارد؟
در سیرک كسی صحبت نمی کند

25- چرا مردها به دنبال خانمهایی هستند که هیچ گاه قصد ازدواج با آنها را ندارند؟
به همان دلیلی که آدمها ماشینی را دنبال می کنند که هیچ گاه نمی توانند در آن رانندگی کنند

26- شما با مرد مجردی که تصور می کند بهترین هدیه خدا نصیب او شده چه می کنید؟
او را مبادله می کنیم

27- چرا آقایون مجرد جذب خانم های با هوش می شوند؟
دو چیز مخالف نسبت به هم کشش دارند

28- شباهت آقایون با ماشین چمن زنی در چیست؟
هر دو خیلی سخت به کار می افتند، در هنگام کار سر و صدای زیاد ایجاد می کنند و حتی نیمی از وقت را هم نمی توانند به درستی کار کنند

29- فرق یک شوهر جدید با یک هاپوی جدید در چیست؟
بعد از یک سال هاپو هنوز هم از دیدن شما به هیجان می آید

30- نازکترین کتاب دنیا چه نام دارد؟
چیزهایی که مردان در مورد زنان می دانند

نوشته شده در شنبه 5 آذر 1390برچسب:,ساعت 9:35 توسط zarirazmekar| |

images?q=tbn:ANd9GcQhMRvCS0HmdeP3R9SOdk9Q1j7Y2x1IGo_OzgW7HgzVxNCXSIq8

 

 

وقتی یک دختر حرفی نمیزند
میلیونها فکر در سرش می گذرد


وقتی یک دختربحث نمیکند
عمیقا مشغول فکر کردن است


وقتی یک دختربا چشمانی پر از سوال به تو نگاه میکند
یعنی نمیداند تو تا چند وقت دیگر با او خواهی بود


وقتی یک دختر بعد از چند لحظه در جواب احوالپرسی تو می گوید:خوبم
یعنی اصلا حال خوبی ندارد


وقتی یک دختر به تو خیره می شود
شگفت زده شده که به چه دلیل دروغ می گویی


وقتی یک دختر سرش را روی سینه تو می گذارد
آرزو میکند برای همیشه مال او باشی


وقتی یک دختر هر روز به تو زنگ می زند
توجه تو را طلب می کند


وقتی یک دختر هر روز برای تو[اس ام اس ]می فرستد
یعنی میخواهد تو اقلا یک بار جوابش را بدهی


وقتی یک دختر به تو می گوید دوستت دارم
یعنی واقعا دوستت دارد


وقتی یک دختر اعتراف می کند که بدون تو نمیتواند زندگی کند
یعنی تصمیم گرفته که تو تمام آینده اش باشی


وقتی یک دختر می گوید دلش برایت تنگ شده
هیچ کسی در دنیا بیشتر از او دلتنگ تو نیست




*******



وقتی یک پسر حرفی نمی زند
حرفی برای گفتن ندارد


وقتی یک پسر بحث نمیکند
حال وحوصله بحث کردن ندارد


وقتی یک پسر با چشمانی پر از سوال به تو نگاه می کند
یعنی واقعا گیج شده است


وقتی یک پسر پس از چند لحظه در جواب احوالپرسی تومی گوید: خوبم
یعنی واقعا حالش خوبه


وقتی یک پسر به تو خیره می شود
دو حالت داره یا شگفت زده است یا عصبانی


وقتی یک پسر سرش را روی پات می ذاره.
آرزو می کند برای همیشه مال او باشی


وقتی یک پسر هر روز به تو زنگ می زند
او با تو مدت زیادی حرف می زند که توجه ات را جلب کند


وقتی یک پسر هرروز برای تو[اس ا م اس ]میفرستد
بدون که برای همه 'فوروارد' کرده


وقتی یک پسر به تو میگوید دوستت دارم
دفعه اولش نیست[آخرش هم نخواهد بود]


وقتی یک پسر اعتراف می کند که بدون تو نمی تواند زندگی کند
تصمیم شو گرفته که تورو اقلا واسه یه هفته داشته باشه

نوشته شده در شنبه 5 آذر 1390برچسب:,ساعت 9:24 توسط zarirazmekar| |

شاگرد زبان نفهم
 استاد: وقتی بزرگ شوی چه میکنی ؟
شاگرد: عروسی
استاد: نخیر منظورم اینست که چكاره میشوی ؟
شاگرد: داماد
استاد: منظورم اینست وقتی بزرگ شوی چه میکنی ؟ شاگرد: زن میگیرم
استاد: احمق ، وقتی بزرگ شوی برای پدر و مادرت چه میکنی ؟
شاگرد: عروس میارم
استاد: لعنتی ، پدر و مادرت در آینده از تو چی میخواهد ؟
شاگرد : نوه!
نوشته شده در شنبه 5 آذر 1390برچسب:,ساعت 9:23 توسط zarirazmekar| |

اهالی وبلاگستان و کلا اینترنت گاهی کارهایی بسیار عجیب انجام می دهند. شاید یادتان باشد چند وقت قبل فردی با نمایش یک آگهی در سایت بالاترین از فردی خواستگاری کرده بود. اما خب درآن حکایت مسئله تنها پرداخت مبلغی برای خرید پنل تبلیغاتی بود و خلاقیت در روش استفاده ای بود که از آن شده بود. امروز که در حال بررسی فید ها در گوگل ریدر بودم پست جالبی از وبلاگ زهرا اچ پی نظرم را جلب کرد. 

ظاهرا فردی وبلاگ زهرا اچ بی  را می خوانده و حالا تصمیم گرفته از ایشان خواستگاری کند. اما چگونه می شود آنلاین خواستگاری کرد؟ با ارسال ایمیل؟ نه خیر ، کمی خلاقیت لازم است.

 این خواستگار محترم شیوه جدیدی را در پیش گرفته و وبلاگ زهرا را هک کرده است. سپس پستی بلند بالا در مورد زهرا و وبلاگش نوشته و در نهایت از ایشان اجازه گرفته مادرش را برای انجام خواستگاری بفرستد خدمت خانواده نویسنده.

البته در هنگام نوشتن این پست وبلاگ زهرا در دسترس نبود اما به نظر می رسد که این هکر آسیبی به نوشته های وبلاگ نرسانده باشد.

به نظر من هک کردن یک وبلاگ برای خواستگاری (یا هر کار دیگر) کار درستی نیست. اما اینکه فردی مدتها وقت گذاشته و وبلاگ کسی را که حتی یک بار هم ندیده است را برای خواستگاری هک می کند روش خلاقانه ای است.

البته هکر معتقد است زهرا را از روی نوشته هایش شناخته است :


امیدوارم وبلاگ زهرا هر چه سریعتر به حالت معمول بازگشته و نوشتن را ادامه دهد.

نظر شما با هک کردن برای خواستگاری چیست؟

نوشته شده در شنبه 5 آذر 1390برچسب:,ساعت 9:18 توسط zarirazmekar| |

گپ زدن با زنان جذاب اثر خوبی در روحیه مردان می گذارد.

گپ زدن با زنان جذاب اثر خوبی در روحیه مردان می گذارد.
دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که «گپ زدن» با زنان جذاب اثر خوبی بر روحیه مردان می‌گذارد زیرا سبب افزایش هورمون‌هایی می‌شود که در تندرستی مؤثر است.
پژوهشگران دریافته‌اند که تنها حضور یک جنس مخالف کافی است تا میزان هورمون‌های تستوسترون و کورتیزول را که با شادابی مردان در پیوند نزدیک است، افزایش دهد.
از سوی دیگر همنشینی با مردان دیگر اثر وارونه دارد و میزان هر دو ماده را کاهش می‌دهد.
پژوهشگران دانشگاه کالیفرنیا که یافته‌های آن‌ها به تازگی منتشر شده، جستجوی خود را بر این موضوع متمرکز کردند که دریابند آیا انسان تا چه میزان مانند دیگر جانداران واکنش‌هایی که با انگیزه‌های جفت‌خواهی در پیوند است نشان می‌دهد.
این پژوهش روی ۱۴۹ دانشجوی پسر بین ۱۵ تا ۲۴ ساله انجام شد و در آن از هفت دانشجوی دختر بین ۱۸ تا ۲۲ سال استفاده شده بود.
پس از یک دیدار کوتاه پنج دقیقه‌ای از مردان مورد آزمایش خواسته شد که به میزان جذابیت این زنان نمره بین ۱ تا ۷ بدهند. میانگین این نمره ۵. ۸۳ بود.
نمونه آب دهان شرکت‌کنندگان در این پژوهش علمی که در آغاز کار دهان خود را با مایع دهان‌شو شسته بودند پس از ۲۰ تا ۴۰ دقیقه دیدار آنها با زنان، مورد آزمایش قرار گرفت و دانشمندان دریافتند که تنها با ۵ دقیقه گفت و شنود با یک زن جذاب میزان تستوسترون مردان ۱۴ درصد افزایش یافته بود و کورتیزول، هورمون ضد استرس موجود در بدن آنها ۴۸ درصد.
همین میزان نشست با مردان سبب کاهش به ترتیب دو درصد و هفت درصد این هورمون‌ها شد.
پژوهش روی جانداران نیز همین نتیجه‌گیری را تأیید می‌کند.
تستوسترون با میل جنسی مردان و همچنین شادابی آنها پیوند تنگاتنگی دارد. این هورمون‌ها همچنین سبب افزایش انرژی می‌شوند.
هورمون کورتیزول نیز هوشیاری را افزایش می‌دهد و همزمان سبب آرامش اعصاب می‌شود. گفته می‌شود این دو هورمون با هم حالتی به وجود می‌آورند که انسان حس می‌کند زنده‌تر است.
دکتر جیمز رونی و همکاران او که این پژوهش‌ها را سرپرستی کرده بودند، بر این باورند که این افزایش هورمونی بسیار مشابه مورد جانداران است.
دکتر لسلی نپ، یک انسان‌شناس متخصص زیست‌شناختی دانشگاه کمبریج می‌گوید این واکنش‌ها تکاملی است و در پیوند با جفت‌یابی است. میزان بیشتر تستوسترون با افزایش فعالیت‌های جنسی در پیوند است، و از سوی دیگر کورتیزول کمک می‌کند انرژی متمرکز شود و انسان به کمک آن بتواند بر نگرانی‌های خود فائق شود.
اوج میزان تستوسترون در نخستین سال‌های دهه بیست سن آدمی است و پس از آن رو به کاهش می‌گذارد. مردان متأهل یا کسانی که با شریکی زندگی می‌کنند، دارای میزان کمتری از هورمون تستوسترون هستند تا دیگر مردانی که ازدواج نکرده‌اند.
یافته‌ها نشان می‌دهد که به محض اینکه مردی با زن جذابی روبه‌رو می‌شود، مغز فرمانی می‌فرستد به غدد هیپوفیز ترشح کننده و میزان تستوسترون را افزایش می‌دهد/ ایران باکس

نوشته شده در شنبه 5 آذر 1390برچسب:,ساعت 9:8 توسط zarirazmekar| |


یک لپ‌تاپ برای صاحبش کاربردهای متفاوتی دارد، می‌تواند یک مرکز سرگرمی و بازی باشد، درگاهی برای دسترسی به وب و اینترنت و یا ابزاری برای انجام کارها و پروژه‌های مختلف در داخل و خارج از خانه. از اینها که بگذریم لپ‌تاپ ها انصافاً یک سخت‌افزار گران قیمت محسوب می‌شوند و هیچکس دوست ندارد این سخت افزار گرانقیمت را از او به سرقت ببرند. ‏

مسلماً بهتر است قبل از هر چیز مراقب باشیم تا کسی لپ‌تاپمان را سرقت نکند ولی اگر این اتفاق افتاد چه باید کرد؟ می‌توانیم در مقابل احتمال دزدیده شدن آمادگی داشته باشیم و در صورتی که لپ‌تاپمان به سرقت رفت آنرا ردیابی کنیم. یک مجموعهء نرم‌افزاری با نام Prey وجود دارد که شما را قادر میسازد لپ‌تاپ به سرقت رفتهء خود را به صورت کنترل از راه‌دور مانیتور نموده، از نمایشگرش هنگامی که سارق مشغول کار با آن است اسکرین‌شات گرفته، با وب کمش تصویر چهرهء سارق را ضبط کنید و با توجه به محل اتصال لپ‌تاپ به اینترنت محل استقرار احتمالی سارق را پیدا کنید و با یک گزارش نسبتاً کامل و حسابی به سراغ پلیس بروید و بخواهید دزد را بیابد. خوشبختانه Prey کدباز و رایگان است اما بد نیست ببینیم چگونه می‌توان از آن استفاده نمود. ادامه مطلب را از دست ندهید. ‏

‏‏
ابتدا یک اکانت مهمان در ویندوز بسازید ‏
در ویندوز Prey به صورت یک سرویس در پس‌زمینه اجرا می‌شود. این بدین معنی است امکان ردیابی تنها زمانی فعال می‌شود که سارق به یکی از اکانتهای کاربری موجود بر روی سیستم‌عامل لاگین نموده باشد. برای اینکه سارق بتواند به لپ‌تاپ شما لاگین کند دو راه‌حل پیش‌رو دارید: اول اینکه می‌توانید کلاً روی اکانت اصلی خود پسورد نگذارید (که البته از نظر مسائل امنیتی شاید کار خوشایند و درستی نباشد) و راه‌حل دوم که توصیه می‌شود ساخت یک اکانت مهمان یا Guest که فاقد پسورد باشد. ‏

prey1.jpg

ساخت اکانت مهمان کار ساده‌ای است، ابتدا استارت منو را باز کنید، بر روی کامپیوتر کلیک راست کنید و گزینهء Manage را انتخاب نمائید. در پنجره‌ای که باز می‌شود در ستون سمت راستش گزینهء Local Users and Groups را انتخاب کرد و سپس وارد قسمت Users شده در وسط پنجره کلیک راست کرده و با انتخاب گزینهء New User می‌توانید یک اکانت جدید بسازید. ‏

نصب Prey ‏
اکنون فایل نصاب Prey را از ‏ وب‌سایت آن دانلود کرده و نصب کنید و وقتی به پایان عملیات نصب رسیدید گزینهء Choose to configure Prey now را انتخاب کنید. در این مرحله لازم است مشخص کنید چگونه می‌خواهید Prey را مدیریت کنید و برای اینکار دو گزینه دارید یا از کنترل پنل آنلاین Prey استفاده نمائید و یا به صورت مستقل. استفاده از کنترل پنل آنلاین محدودیت‌هایی دارد مثلاً اینکه تنها 10 گزارش می‌توانید دریافت کنید ولی از آنجایی که 10 گزارش هم برای گیر انداختن سارق حاوی اطلاعات زیادی است و هیمنطور گزینهء کنترل پنل آنلاین برای عموم کاربران نسبتاً ساده‌تر است لذا به سراغ این گزینه می‌رویم و پس از انتخاب آن از ما خواسته می‌شود تا یک اشتراک Prey برای خودمان بسازیم. ‏

prey2.jpg

بعد از این موارد بد نیست کامپیوتر خود را تنظیم کنید تا همواره سعی کند به نزدیکترین کانکشن اینترنت Wi-Fi رایگانی که در دسترسش است متصل شود اینگونه حتی اگر سارق قصد اتصال به اینترنت را نداشته باشد شانس به دام افتادنش تا حدی بالاتر می‌رود. ‏

دریافت گزارش ‏

prey3.jpg

حالا اگر روز بد‌شانسی شما فرا رسید و لپ‌تاپ‌تان به سرقت رفت بد نیست به کنترل پنل Prey وارد شوید و شانس خود را در ردیابی سارق امتحان کنید. در بخش تنظیمات کنترل پنل گزینه‌های فراوانی برای نحوهء گزارشگیری وجود دارد اما در بالای این گزینه‌ها مهم‌ترین گزینه یعنی Missing وجود دارد که در صورتی که بر روی اسلایدر مقابل این گزینه کلیک کنید لپ‌تاپ شما شروع به ارسال گزارش خواهد کرد. انتخاب فاصلهء زمانی گزارش‌ها با شما است اما فراموش نکنید Prey تنها 10 گزارش را در پنلش ثبت خواهد نمود پس اگر فکر می‌کنید دریافت چند گزارش با فاصلهء زمانی کوتاه شما را به سارق نزدیک نمی‌کند می‌توانید فاصلهء زمانی را بیشتر کنید یا در شرایط برعکس کمترش کنید. گزارشی که Prey به شما می‌دهد می‌تواند اطلاعات فراوانی را دربر داشته باشد از شماره آی‌پی اتصال سارق به اینترنت، محل استقرارش بر روی نقشه، تصویر چهره‌اش که توسط وب‌کم لپ‌تاپ تهیه شده و... . هر چند این راه‌حل یک راه‌حل صد در صدی برای رسیدن به لپ‌تاپ دزدیده شدهء شما نیست اما امیدی است در نا‌امیدی. ‏
نوشته شده در شنبه 5 آذر 1390برچسب:,ساعت 8:54 توسط zarirazmekar| |

پ نه پ


 

 


 
دوستم تو خونه خوابیده بود داداشم از راه اومده میگه خوابه؟
پَـــ نَ پَـــ رفته رو اسکرین سیور لگد بزنی روشن میشه!!!!
 
 
آب خونه قطع شده بود. بعد که وصل شد یه آب زرد از شیر میومد. می پرسه زنگ لوله هاست؟
پــــَ نه پــــــَ سازمان آب واسه عذرخواهی اولش آب پرتقال می فرسته..!
  
تو اتاق عمل نوزاد تازه به دنیا اومده به دستیار میگم چاقو رو بده میگه میخوای بند نافو ببری؟
پـَـَـ نَ پـَـَــــ میخوام رقص چاقو کنم از مامان بچه شاباش بگیرم!! 
 
با دوستم رفتیم باغ وحش،جلوی قفسِ شیر وایسادیم. دوستم میگه:شیرِ؟
پَــــ نَ پَــــ... گربه اس باباش مرده ریش گذاشته!!!!
  
رفتم درمونگاه , منشیه میگه : مریض شمایید؟
پَــــ نَ پَــــ من میکروبم , اومدم خودمو معرفی کنم
 
 
 با دوستم رازِ بقا میدیدیم بهم میگه:شیرایِ نَر همشون صورتاشون مو داره !!!
پـَـَـ نــه پـَـَــــ فقط اونائی که عضو پایگاه مقاومت بسیج جنگلن اینطورین
 
  
دوستم پریده تو استخر داد میزنه میگه شنـــا کنم ؟
پـَـَـ نَ پـَـَــــ بزار اهنگ تـایتـانیک بزارم آروم غرق شو..!
 
 
دوستم اومده تو اتاق ،قابِ عکسِ رو دیوار و دیده میگه : وای داداشتــــــــــــه؟؟؟میگم: آره  ....میگه : عکسشـــــــــــــه؟؟؟
پـــَــ نَ پـــَـــ خودشه ، گذاشتمش رو دیوار با دمپایی کوبیدم رو صورتش،چسبیده
به دیوار!!!
  
بازی بارسا و رئالو نیگا میکردیم. دوستم پای تلویزیون خوابیده بود.مسی که گل رو زد همه پریدن هوا و خوشحالی کردن. دوستم از خواب پریدو گفت چرا خوشحالین؟گل شد؟
پَــ نَ پَــــ ،خرمشهر آزاد شد
  
 سگم رو بردم پیش دامپزشک، منشیش میگه سگتون مریضه؟
پـــَ نَ پـــَ خودم هاری گرفتم سگم گفت آشنا داره منو آورد اینجا معالجه کنه.
 
 
 
نوشته شده در شنبه 5 آذر 1390برچسب:,ساعت 8:51 توسط zarirazmekar| |

آهنگ جديد و بسياري زيباي ستار و ارسين به نام سيمين بري


 

ستار و ارسين به نام سيمين بري

------------------------------ ------------------------------ ---------------------------

4New Foreign Music Video HD

چهار موزیک ویدئو جديد و فوق العاده زيباي خارجي در يك پست به همراه كاور در ادامه ي مطلب

Taylor Swift - Marys Song | Beyonce - I Was Here

Britney Spears & Marilyn Manson - Sweet Dreams | Young Jeezy ft. T.I. - F.A.M.E

چهار موزیک ویدئو جديد و فوق العاده زيباي خارجي در يك پست به همراه كاور در ادامه ي مطلب

------------------------------ ------------------------------ ---------------------------

Ali Zarei - Rosva

آهنگ جديد و بسيار زيباي علي زارعي به نام رسوا

( آهنگ : فتاح فتحي / ترانه سرا : مريم ذاكري )

http://98music22.com/Pic/9.90/Ali%20Zarei%20-%20Rosva.jpg

------------------------------ ------------------------------ ---------------------------

Erfan Interview With Sakkou

ويديو مصاحبه برنامه تلويزيوني سکو با عرفان

مصاحبه برنامه تلويزيوني سکو با عرفان

------------------------------ ------------------------------ ---------------------------

تیتراژ بسيار زيباي سریال تا رهایی با صداي برزو ارجمند
تا رهایی با صداي برزو ارجمند

------------------------------ ------------------------------ ---------------------------

13New Foreign Music

سيزده آهنگ جديد و بسيار زيباي خارجي در يك پست

Sean Paul - 2 New Tracks
| Snoop Dogg - Weed Wars

Kesha - U Better Know
| Serdar Ortac - Yari Ciplak

LL Cool J ft. Ne-Yo - No More
| 50Cent - What Up Gangsta Pt. 2

Redd Feat Akon & Snoop Dogg - I am A Day Dreaming
| Kat DeLuna - Make You Say

Betty Wright ft Snoop Dogg & The Roots - Real Woman | Intizar - Vay

Mario Lopez - You Came
| Rogue - The Fall

12New Foreign Music

------------------------------ ------------------------------ ---------------------------

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمدرضا احمدی به نام شرجی

( ترانه : مرتضی ساعتچی / آهنگ : احمد ماهیان / تنظیم : کمال صداقت )


( میکس و مسترینگ : کمال صداقت / تهیه و تولید بیپ گروپ )

 محمدرضا احمدی به نام شرجی


------------------------------ ------------------------------ ---------------------------

Ali Ashabi - Ehsas Masnouei

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی اصحابی به نام احساس مصنوعی | Exclusive |

( ترانه : سالار پیزری , علی اصحابی / آهنگ : علی اصحابی / تنظیم : امیر حیدری )

( پخش كاملا اختصاصي از 98موزيك )

علی اصحابی به نام احساس مصنوعی

------------------------------ ------------------------------ ---------------------------

Andy & Shani - A Fairy Tale Wedding

ویديو مراسم ازدواج اندي و شيني

http://98music22.com/Pic/8.90/Andy%20&%20Shani%20-%20A%20Fairy%20Tale%20Wedding.jpg

------------------------------ ------------------------------ ---------------------------

فیلم جدید و فوق العاده زیبای Puncture 2011

فیلم جدید و فوق العاده زیبای Puncture 2011

------------------------------ ------------------------------ ---------------------------

آهنگ جدید و بسيار زیباي گوگوش و بابک سعیدی به نام یه حرفایی

( ترانه : رها اعتمادی / تنظیم : بابک سعیدی )

گوگوش و بابک سعیدی به نام یه حرفایی

------------------------------ ---------

نوشته شده در پنج شنبه 3 آذر 1390برچسب:,ساعت 8:22 توسط zarirazmekar| |

 

 

چه كسی را می‌شناسید كه دوست نداشته باشد با خرید و استفاده از كرمی جدید، تمام لك‌ها و چروك‌های پوستش را از بین ببرد؟ به طور حتم همه دوست دارند بهترین محصول را انتخاب و از آن استفاده كنند تا بهترین نتیجه را بگیرند. اینها همه درست است اما برای تبلیغات محصولات جدید؛ آنچه مهم است این كه ما باید محصولی را انتخاب كنیم كه با پوست ما هماهنگ و سازگار باشد؛ تغییر مداوم و زودهنگام این مواد و آزمایش انواع جدید آنها هم كاری اشتباه است. به همین دلیل متخصصان مردم را تشویق می‌كنند برای داشتن پوستی جوان و سالم، شیوه‌ای خاص را (كه تجربه كرده و موفق بوده) انتخاب كنند و به آن پایبند بمانند.

 

خیلی از خانم‌ها معمولا به سرعت از روال عادی مراقبت‌های پوستی خسته می‌شوند، بخصوص زمانی كه بلافاصله نتیجه دلخواه را نگیرند. این گروه باید بدانند برای مشخص‌شدن تغییرات پوستی، باید چند ماه به خودشان فرصت بدهند و منتظر بمانند تا نتیجه را ببینند. به همین دلیل متخصصان به مردم هشدار می‌دهند در صورت تغییر مداوم محصولات مراقبت از پوست، ممكن است پوست‌تان بیش از حد حساس شود و به این ترتیب سلامت این دژ محافظ بدن به خطر بیفتد.

نوشته شده در چهار شنبه 2 آذر 1390برچسب:,ساعت 8:50 توسط zarirazmekar| |

ازدواج عاشقانه مرد 84ساله با زن 94ساله بعد از 12سال خواستگاری

 

 

یک مرد 84 ساله بریتانیایی پس از گذشت دوزاده سال انتظار توانست نظر موافق معشوقه 94 ساله اش را برای ازدواج به دست آورد. روزنامه بریتانیایی "میرور" با چاپ این خبر نوشت: " دیریک والکر84 ساله در 12 شهریورامسال با ستانارد 94 ساله ازدواج خواهد کرد.
این مرد بریتانیایی، 12 سال پیش هنگامی که خانم ستانارد از شوهر سابق خود جدا شد، به خواستگاری وی رفت اما ستانارد نپذیرفت.
روزنامه "میرور" در ادامه افزود که شوهر سابق این زن در مهرماه سال گذشته در سن 97 سالگی درگذشت.

 

بر اساس این گزارش والکر 84 ساله و ستانارد 94 قرار است در شهریور امسال مراسم جشن عروسی خود را با حضور تنها دوستان معدود خود برگزار خواهند کرد.

والکر که بازنشسته نیروی دریایی بریتانیا است در این باره به روزنامه "میرور" گفته است که " اینک زن دلخواه خود را یافتم".

 

نوشته شده در چهار شنبه 2 آذر 1390برچسب:,ساعت 8:28 توسط zarirazmekar| |


Power By: LoxBlog.Com