پنلوپه کروز هرسال فقط یک فیلم بازی می‌کند!


tafakor90

salam khoshhal misham ba man bashin va jadedtaren haro begem

پنلوپه کروز هرسال فقط یک فیلم بازی می‌کند!

 

پنلوپه کروز
یک فیلم دیگر از پنلوپه کروز نیز امسال در سینماهای جهان اکران خواهد شد و او اعتراف کرد که اگر هرسال در یک یا دو فیلم بازی کند ، کافی است و.......


پنلوپه کروز از زمانی که مادر شده است فعالیتهای حرفه ای خود را خیلی محدود کرده است و تاکید دارد که هر سال فقط در یک فیلم بازی خواهد کرد.

ستاره" ویکی کریستینا بارسلونا" و همسرش ، خاویر باردم ، در ماه ژانویه سال۲۰۱۱ برای اولین بار صاحب یک فرزند پسر شدند و نام او را لئو گذاشتند. این بازیگر برنده اسکار فقط چند ماه بعد از تولد فرزندش با کارگردان وودی الن همکاری کرد و فیلم رمانتیک و کمدی "رم با عشق" را بازی کرد.

یک فیلم دیگر از پنلوپه کروز نیز امسال در سینماهای جهان اکران خواهد شد و او اعتراف کرد که اگر هرسال در یک یا دو فیلم بازی کند ، کافی است و میل و اشتیاق او به بازیگری برآورده می شود زیرا بهترین لحظات و روزهای زندگی او زمانهایی است که همراه خانواده اش در ساحل قدم می زند."

او به مجله هارپرز بازار می گوید:"شاید هر سال فقط یک فیلم بازی کنم ، شاید هم دو فیلم، اما بیشتر از این نخواهد بود زیرا من اولویتهای مهم تری در زندگی خود دارم."

این زوج گاهی اوقات در اسپانیا ، محل تولد پنلوپه زندگی می کنند و گاهی برای انجام کارهای حرفه ای شان در لس آنجلس ، اقامت می کنند اما این بازیگر تا آنجایی که بتواند سعی می کند که پسرش زمان زیادی را در کالیفرنیا نگذراند.

پنلوپه می گوید:"در حال حاضر وقتی به لس آنجلس می آیم دیگر یک غریبه نیستم و خاطرات زیادی در آن دارم.برخی از این خاطره ها خیلی خوب هستند و برخی از آنها چندان خوشایند و خوب نیستند. من لحظه های بسیار زیبایی را در این شهر گذرانده ام اما دوست ندارم در اینجا زندگی کنم و دوست ندارم فرزندم را در اینجا بزرگ کنم."

 



نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
شماره تماس :
آدرس سایت :
نام شهر شما :
نحوه ي آشنايي شما با ما :
عنوان پیغام:
پیغام :

ابزار تماس با ما

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 8:9 توسط zarirazmekar| |


Power By: LoxBlog.Com