زنان به اين جملات نياز دارند


tafakor90

salam khoshhal misham ba man bashin va jadedtaren haro begem

 

 
چنانچه مي خواهيد زندگي موفقي را در کنار همسرتان تجربه کنيد به مطالبي که در اين خصوص گردآوري شده است توجه کنيد.
به گزارش افکار نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، آقايان محترم شايد ندانيد که يک جمله ساده چقدر مي تواند روي زندگي مشترک تان تاثير بگذارد و اعتماد همسرتان به شما و زندگي مشترک تان را بيشتر کند. اگر از آن دسته مردهايي هستيد که فکر مي کنند، جملات اهميتي ندارد و تنها چيزي که مهم است درون شماست، کاملا در اشتباهيد.
 
تا زماني که با اين احساسات دروني تان جمله اي نسازيد و همسرتان را از آن ها با خبر نکنيد، هيچ اتفاق خوبي در زندگي مشترک تان نخواهد افتاد. اگر هم از اهميت اين جملات باخبريد اما نمي دانيد چه بگوييد و از کجا شروع کنيد، بهتر است از اين توصيه ها کمک بگيريد و با دنياي زنان آشنا تر شويد. بايد باور کنيد که دنياي ذهني زنان و مردان تفاوت زيادي دارد و اگر مي خواهيد همسرتان را خوشحال کنيد بايد به دنيايش وارد شويد و او را به شيوه خودش آرام و شاد کنيد.
 
چقدر زيبايي...
 
زن ها دوست دارند ظاهرشان را ستايش کنيد و گاهي به آن ها بگوييد که چه چهره زيبا يي دارند. حتي اگر همسر شما واقعا به اين زيبايي نباشد از اين که گمان کند در نظر شما اين طور به نظر مي رسد، احساس غرور خواهد کرد. البته بي گدار به آب نزنيد و بدون آن که براي حرف تان دليلي داشته باشيد او را ستايش نکنيد. چون درست در زماني که به همسرتان مي گوييد، چقدر زيبا هستي... او دليل شما را خواهد پرسيد و خواهد گفت از چه نظر؟ پس سعي کنيد براي اين ادعاي تان جزئياتي را هم مطرح کنيد و به اين فکر کنيد، چه چيز در او زيباتر است و بعد سراغ تعريف کردن برويد.
 
تو خيلي خاصي...
 
اين که همسر شما بشنود که او فردي بي همتاست و هيچ زن ديگري نمي توانسته شما را به اين اندازه خوشبخت کند، يک حس فوق العاده به او مي دهد. زن ها دوست دارند، بدانند که با تمامي گزينه هاي ديگري که شايد همسرشان به آن ها براي ازدواج درنظر داشته فرق مي کنند و آن ها ويژگي هايي دارند که از نظر شوهرشان در هيچ کدام از زن هاي دور بر هم وجود ندارد. شما بايد اين خاص بودن را به او گوشزد کنيد و بگوييد که کدام يک از ويژگي هاي همسرتان بيش از ديگر ويژگي ها، شما را تحت تاثير قرار داده. اين موضوع نه تنها حس خوب مورد توجه قرار گرفتن و قدرداني شما را به او مي دهد بلکه باعث مي شود که او تمرکز بيشتري روي ويژگي هاي مثبتش داشته باشد و براي پررنگ کردن شان تلاش کند. زن ها دوست دارند از شوهرشان بشنوند که پر از صفات مثبت هستند و اين که همسرشان به دليل همين صفات به آن ها افتخار مي کند.
 
با تو بودن بي نظير است...
 
زن ها دوست دارند، همسرشان به رابطه اي که دارد افتخار کند و به دليل آرامشي که در اين رابطه دارد هم از آن ها قدرداني کند. اين قدرداني ممکن است به شکل هاي مختلفي صورت بگيرد. مثلا وقتي مردي زودتر از سر کار مي آيد و به همسرش مي گويد، دوست داشتم امروز بيشتر کنار تو باشم يا اين که دوست دارم وقتم را بيشتر با تو بگذرانم و باقي مانده کارهايم را هم کنار تو انجام دهم مي تواند يک حس فوق العاده را در زنان ايجاد کند. با شنيدن اين قدرداني ها زن براي بيشتر درک کردن همسرش تلاش خواهد کرد و براي اين که همسرش در ساعات بيشتري که در خانه است آرامش داشته باشد و اين اتفاق را تکرار کند، مصمم تر خواهد شد. آن ها از اين تصور که مردشان دوست دارد ساعتي از روز را تنها کنار او و تنها براي استفاده از وقت ۲نفره شان مشخص مي کند بيش از هر چيزي خوشحال مي شوند.
 
دوستت دارم...
 
اگر مي خواهيد همسرتان از اين که دوستش داريد مطمئن شود چاره اي جز گفتن اين حرف نداريد اما مهم تر از گفتن اين حرف ها عملکرد شماست. زن ها دوست دارند عشق تان را با کارهاي تان نشان دهيد. دادن يک شاخه گل، يک هديه بي مناسبت، پيامک هاي احوالپرسي طول روز و خيلي کارهاي ساده ديگر مي تواند تاثير خاصي روي رابطه شما بگذارد و اين زندگي را در چشم همسرتان افتخار آميزتر کند اما ماجرا به همين جا ختم نمي شود، شما بايد مراقب تمام حرف هايي که ميان تان رد و بدل مي شود باشيد و فکر نکنيد کلمات تاثير چنداني ندارند. مهم تر از همه اين که بايد مراقب قول هايي که به همسرتان مي دهيد باشيد. گرچه پاسخ مثبت شما به خواسته هاي همسرتان مي تواند او را خوشحال کند اما عمل نکردن به وعده هاي کوچک و بزرگ تان مشکل را چند برابر خواهد کرد و تاثيري منفي روي نگاه همسرتان به شما و رابطه خواهد گذاشت.
 
متاسفم...
 
براي زن ها مهم ترين اتفاقي که مي تواند بعد از يک دعوا يا دلخوري پيش بيايد، شنيدن عذرخواهي مردشان است. آن ها دوست دارند تاسف واقعي شما را ببينند و بعد از اين دلخوري ها مورد دلجويي قرار گيرند. غرورتان را کنار بگذاريد و اگر اشتباه کرده ايد قبل از توضيح دادن دلايل تان از او عذر خواهي کنيد. اين که شما بدون گفتن اين که پشيمانيد شروع به توضيح دادن و دليل تراشي کنيد مي تواند ناراحت کننده ترين واکنش بعد از دعوا براي يک زن باشد. پس اگر نمي خواهيد اوضاع را از اين که هست خراب تر کنيد با يک جمله اي که از ته دل مي گوييد همه چيز را رو به راه کنيد؛ بگوييد: ببخشيد و متاسفم!
 
همه چيز را درست مي کنم...
 
حتي اگر يک سوپرمن نباشيد بايد بتوانيد به همسرتان اطمينان دهيد که همه چيز تحت کنترل است و تا زماني که در کنارش هستيد نمي گذاريد زندگي تان را چيزي تهديد کند. گرچه شما با رفتارهاي تان بايد اين اطمينان را در او ايجاد کنيد اما در لحظاتي که او از ته دل غمگين است و احساس اضطراب مي کند بايد اين جمله جادويي را به کار ببريد و به او آرامش دهيد. اگر فکر مي کنيد فراهم کردن امکانات زندگي براي شاد کردن همسرتان کافي است اشتباه مي کنيد. ايجاد احساس آرامش و اطمينان و گاهي بيان کردن اين جملات او را بسيار آرام تر و اعتمادش به زندگي مشترک تان را هم بيشتر خواهد کرد.
 
بيا صحبت کنيم...
 
اگر همسرتان مدتي است که ناراحت يا پريشان است اما توضيحي در اين مورد به شما نمي دهد، بايد خودتان پيش قدم شويد. شايد او مشکل بزرگي دارد که گفتنش برايش آسان نيست و شايد هم منتظر جرقه اي از طرف شماست. يادتان نرود که هيچ ناراحتي بي دليل نيست و اين که شما از کنار اين پريشاني ها بگذريد و آن ها را جدي نگيريد، مي تواند همسرتان را ناراحت تر از آنچه هست کند و حتي گاهي زندگي مشترک تان را هم زير سوال ببرد. پس بعد از هر دلخوري که بين تان پيش مي آيد يا حتي زماني که مي بينيد رفتار همسرتان تغيير کرده اما دليلش را نمي دانيد، به او پيشنهاد گفت وگو دهيد و حتي اگر از اين گفت وگو طفره رفت برايش توضيح دهيد که شنيدن حرف ها و احساساتش چقدر براي شما اهميت دارد و چقدر براي بهتر کردن زندگي مشترک تان اشتياق داريد.
 
 


نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
شماره تماس :
آدرس سایت :
نام شهر شما :
نحوه ي آشنايي شما با ما :
عنوان پیغام:
پیغام :

ابزار تماس با ما

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:,ساعت 9:4 توسط zarirazmekar| |


Power By: LoxBlog.Com