ویژگی های یک چهره جذاب


tafakor90

salam khoshhal misham ba man bashin va jadedtaren haro begem

 

مطالعات دانشمندان و اندازه گیری عناصر زیبای طبیعت مانند گلها، حشرات و پرندگان نشان میدهد که همیشه یک نسبت طلایی و یک عدد مشخصی بین ابعاد عناصر زیبای طبیعت وجود دارد. و این عدد ۱/۶۱۸ است. این نسبت در ابعاد چهره انسان و همچنین چشمانداز دندانها هنگام لبخند زدن رعایت شده است. به این شکل که صورتهایی که موزون و هماهنگ به نظر میرسند، نسبت طول به عرضشان ۱/۶۱۸ است و همچنین اگر یک فرد یکداشته باشد، این نسبت به نوعی در نمای دندانهایش رعایت شده است. نسبت طلایی در گلبرگهای گلها و اندازههای بدن حشرات و حلزونها نیز خود را نشان میدهد.

خصوصیات یک چهره زیبا و جذاب !! + تصاویر - www.taknaz.ir

ناقرینگی زیبا

اگر از یک صورت عکسی تهیه کرده و به وسیله فتوشاپ آن عکس را نصف کنیم و تلاش کنیم با استفاده از عکس یک نیمه صورت نیمه دیگر را ترسیم کنیم مشاهده میکنیم عکس حاضر با صورت طبیعی تفاوت دارد و این نشان میدهد که صورت انسان دقیقا قرینه نیست.

هر چهره ای با لبخند زیبا نیست

علاوه بر اجزاء صورت، حالتهای صورت نیز بر جذابیت چهره اثر مستقیمی دارند. حالتهایی از چهره وجود دارند که با آن چهره جذاب است و حالتهایی وجود دارد که جذابیت چهره را میکاهد. بهعنوان مثال آکادمی زیبایی امریکا معتقد است چهرههایی که حالتهایی از شادی، انرژی و آشنایی و خودمانی بودن را به نمایش میگذارند، جذابتر به نظر میرسند.

خصوصیات یک چهره زیبا و جذاب !! + تصاویر - www.taknaz.ir

بمبی ساعتی درون چهره زیبا

پیری، بزرگترین دشمن یک چهره زیبا است که زیباترین چهره ها را به تاراج غارتگری خود می برد. با پیر شدن، پوست قابلیت کشش خود را از دست میدهد و چشمانی درشت و پلکهای باریک جای خود را به پلکهایی افتاده و چشمانی که رد پای پیری بر آن به جای مانده است میدهند گر چه تکنیکهای جراحی مدرن زمان انفجار این بمب ساعتی را به تعویق می اندازند، ولی هنوز نتوانسته اند آن را به طور کامل از کار بیندازند


نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
شماره تماس :
آدرس سایت :
نام شهر شما :
نحوه ي آشنايي شما با ما :
عنوان پیغام:
پیغام :

ابزار تماس با ما

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,ساعت 8:55 توسط zarirazmekar| |


Power By: LoxBlog.Com