tafakor90

salam khoshhal misham ba man bashin va jadedtaren haro begem

زیباترین فرم سینه زنان چه شکلی است؟

 

 

بر طبق این تحقیق تنها افزایش سایز سینه سبب بهبود زیبایی آن نمی‌شود، بلکه تناسب آن و ارتباطات زیبایی بصری سبب موزون بودن این بخش از بدن می‌گردد.

آمار نشان می‌دهد تنها در سال گذشته ۹۴۱۸ عمل بزرگسازی سینه در انگلستان انجام شده است که نسبت به سال ۲۰۰۹ به میزان ده درصد افزایش نشان میدهد. در سال جاری بر حسب تحقیقات تا کنون بیش از ۱۰۰۰۰ عمل جراحی زیباسازی سینه در انگلستان انجام شده است.

زیباترین فرم سینه زنان چه شکلی است؟

پاتریک مالوچی (Patrick Mallucci) جراح و محقق کالج سلطنتی لندن در انگلستان که انجام دهنده این تحقیق است می‌گوید هر ماه تعداد زیادی خانم که از اندام خود راضی نیستند به من مراجعه میکنند از اینرو بر آن شدم تا با انجام این تحقیق به بسیاری از آنان بفهمانم که اندازه‌های طبیعی بدنشان نیازی به عمل جراحی و یا دستکاری ندارد و یا حداقل در اندازه‌های نرمال از لحاظ علم زیبایی شناسی قرار دارند.

پاتریک مالوچی می‌افزاید، برای بسیاری از زنان صحبت در خصوص مواردی که در آن احساس کمبود می‌کنند چندان خوشایند نیست از اینرو با استنتاجات انجام شده فرمول‌هایی ارائه شده است تا به راحتی میزان نرمال بودن اندام سینه در بانوان مشخص شود و خود شخصا اقدام به اندازه گیری این معیارها نمایند.

زیباترین فرم سینه زنان چه شکلی است؟

 

وی میگوید معیارهای اندازه گیری در این تحقیق با الهام از اندازه گیری‌های زیبایی شناسی است که لئوناردو داوینجی نقاش و دانشمند مشهور ایتالیایی در طراحی و نقاشی‌هایش استفاده کرده است. وی میگوید بسیاری از این زیبایی‌ها به طور طبیعی و با چشم قابل اندازه گیری است اما ما معیارهایی برای این اندازه گیری ارائه کرده ایم.

وی همچنین ادامه می‌دهد،روزنامه سان (The Sun) برای سی سال تصاویری از مدل‌هایی با بالا تنه برهنه نمایش میداد و برای من سوال بود که چه چیزی سبب می‌شود تا این تصاویر از دید بسیاری زیبا به نظر برسد. تحقیق من نشان میدهد در طول این ۳۰ سال تمام کسانی که در این صفحه عکسشان به چاپ رسیده است دارای سینه‌های طبیعی بوده اند و هیچکدام تا کنون عمل نکرده اند. به عقیده وی این امر در خصوص بسیاری صادق است و فرم طبیعی بدن بسیار از بانوان زیباترین فرم است که با معیارهای زیبایی شناسی همخوان است.

وی می‌گوید ما این تصاویر تحت آنالیز با یک نرم افزار اندازه گیری کامپیوتری قرار دادیم تا بهترین معیار اندازه گیری فرم سینه که به نظر اکثریت بینندگان زیباست را به دست آوریم. تحقیقات نشان میدهد این اندازه گیری به نسبت ناحیه بالای سینه یعنی ناحیه ای که بالای نوک سینه قرار دارد و قسمت پایین نوک سینه مربوط است. این نسب باید نسبت به اندازه کل سینه ۴۵ درصد برای بالای سینه و ۵۵ درصد باری پایین سینه باشد. به عبارتی بهتر است قسمت بالای سینه مقداری صاف و حتی مقعر، نوک سینه رو به بالا و با زاویه ای حدودا ۲۰ درجه ای نسبت به خط افق و قسمت زیرین سینه متراکم تر و دارای انحنای بیشتر و محدب تر باشد. این در حالی است که بسیاری شاید عکس این موضوع را تصور کنند.زیباترین فرم سینه زنان چه شکلی است؟

پس از این موضوع محقق در بخش دوم پژوهش به مقایسه این معیار با عملهای انجام شده و کسانی که سینه‌های خود را عمل کرده اند می‌پردازد و متوجه می‌گردد که کسانی که این معیارها را ندارند پس از عمل از عملی که روی آنها انجام شده است چندان راضی نبوده اند.زیباترین فرم سینه زنان چه شکلی است؟

مالوچی میگوید این تصور غلط که سایز بزرگ سینه سبب زیبایی است ناشی از استراتژی سازندگان فیلم‌های مستهجن است و ارتباطی به معیارهای زیبایی شناسی بصری ندارد.

 

زیباترین فرم سینه زنان چه شکلی است؟

 


نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
شماره تماس :
آدرس سایت :
نام شهر شما :
نحوه ي آشنايي شما با ما :
عنوان پیغام:
پیغام :

ابزار تماس با ما

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:,ساعت 8:57 توسط zarirazmekar| |


Power By: LoxBlog.Com