زنی که از خوردن خاک و سنگ لذت می برد‎!


tafakor90

salam khoshhal misham ba man bashin va jadedtaren haro begem

 

 
این زن که مادر دو فرزند است، از نوعی اختلال رنج می برد که باعث می شود از خوردن اجسام غیرخوراکی لذت ببرد.
 


ترسا ویدنر زنی 45 ساله از اهالی ایالت ویرجینیای آمریکا است که به گفته خودش خوردن خاک و سنگ را از 20 سال پیش شروع کرده است. به گزارش برترین ها به نقل از دیلی میل، این زن که مادر دو فرزند است، از نوعی اختلال رنج می برد که باعث می شود از خوردن اجسام غیرخوراکی لذت ببرد.

خانم ویدنر می گوید " من از طعم سنگ هایی که از روی زمین برداشته شده اند و از خرد شدن آنها زیر دندان هایم لذت می برم. من سنگ ها را به راحتی در دهانم خرد می کنم. وقتی مطمئن باشم که در خانه سنگ دارم خیالم راحت است، کافی است بدانم که در خانه سنگ دارم."

خانم ویدنر از طعم گرد و خاکی که روی سنگ ها نشسته لذت می برد و به همین دلیل بیشتر اوقات سنگ ها را نمی شوید. خانم ویدنر همین طور می گوید که این سنگ ها علاوه بر داشتن طعم لذت بخش به درمان بیماری کمبود آهن او هم کمک می کنند. بنابراین آنها را با چکش خرد می کند و در ظرفی که برای نگهداری قرص به کار می رود ذخیره می کند.

دکتر جردادنا منسباچر، درمانگر و مددکار اجتماعی، معتقد است که رفتار خانم ویدنر غیرعادی نیست چون مبتلایان به این اختلال می توانند هرچیزی را بخورند: " آنها ممکن است به سراغ دستمال توالت، پارچه، فرش، کاغذ، چوب، آهن و چیزهای دیگرهم بروند و خوردن هیچ یک از این اجسام دور از ذهن نیست." دکتر منسباچر با اشاره به اینکه خوردن خاک و سنگ کمکی به سلامتی این افراد نمی کند ادامه می دهد " این اجسام می توانند باعث ورود انگل به بدن این افراد یا حتی پارگی بافت ها و خونریزی داخلی بشوند."










 
  •  


نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
شماره تماس :
آدرس سایت :
نام شهر شما :
نحوه ي آشنايي شما با ما :
عنوان پیغام:
پیغام :

ابزار تماس با ما

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:,ساعت 11:27 توسط zarirazmekar| |


Power By: LoxBlog.Com